(Ležím v posteli)
Poznáte ten pocit keď ležíte v posteli.. rozmýšľate nad vecami ktoré by sa mohli stať keby ste zmenili svoju odpoveď?... Jeden malí detailík a všetko by bolo inak... Stačilo by jedno slovo... Jedno jediné slovo a všetko ... Všetko by mohlo byť inak... Závisí len od vás ako si napíšete príbeh... Či ten príbeh bude založený na láske... Na smútku... Je to len a len na vás...
Máte veľkú knihu plnú prázdnich strán... Ale má to jeden háčik... Všetko čo napíšete .. tam už navždy zostane...
V hlave vám behá milión myšlienok ,,Čo by bolo keby?" ... ,,Keby" ... Keby sme neboli sobecký .. Keby sme nevideli iba seba ... Všetko by bolo inak...
************************************(Facebook)
Nemáš čo robiť a preto skroluješ príspevky aby si našiel niečo zaujímavé...
Čistá duša
,,Videl všetko čo sa vidieť dá so zatvorenými očami"... Premýšľaš... Čo to môže znamenať... V duchu si hovoríš ,,Ale so zatvorenými očami sa vidieť nedá..." Máš pravdu... Ale so zatvorenými očami uvidíš iba tmu ... A tvoja predstavivosť má slobodu... Ale keď oči otvoríš ... Znova ju uzatvoríš do klietky... Niesme tu preto aby sme sa zabíjali pre hlúposti... Ani preto aby sme sa poškodzovali... Každý jeden z nás má svoj dôvod... Keď ti príde správa obávaš sa ... Keď ti zazvoní telefón niečo vo vnútri ti hovorí ,, nezdvíhaj"... Nenapadlo ťa niekedy ... Kto ti to našepkáva?... Keď stojíš pred zrkadlom vidíš sa... Vidíš svoj vzhľad... Ale ani vo sne by ťa nenapadlo ... Že za tým zrkadlom niesi ty ... Čo ak je to niekto úplne iný... Keď sa dotkneš zrkadla prstom... Mal by ti splinúť odraz prsta s tým tvojim... Ale nespojí sa.... Vidíš medzi nimi hranicu... Čo ak tá hranica... Je len tenké sklo ktoré nás delí pred skázou ...
V každom jednom zrkadle je iný svet... Keď sa zrkadlo rozbije ... To čo v ňom bolo sa stratí... Je to ako keby ste čo i len na chvíľku otvorili okno aby ste vyvetrali... Z toho rozbitého zrkadla to odíde... Nevidíte to odchádzať ... Vidíte iba kúsky zrkadla ktoré už neukazuje váš odraz ... Ukazuje prázdnotu ... Pretože nikto už v tom zrkadle neni ...Dúfam že sa vám táto časť páčila... Je to na zamyslenie ... Budem rada za like ❤ a koment ... Ak mám v texte chybu kľudne ju napíšte ... :)