(Sen)
Vedeli ste ... Že každý jeden sen obsahuje varovanie ?... Nieje to nič desivé... Ak sa s vami niekto nestihol rozlúčiť pred smrťou ... A chcel vám niečo povedať ... Tak sen je tá najlepšia voľba... Takže sa dostávame k otázke ... ,,Je sen brána do paralelného sveta ? " Možno že je ... Chcem vás naladiť na takú istú vlnu ako som ja ... Skúste popremýšľať nad tým čo si teraz prečítate...
Stalo sa vám niekedy ...Že sa vám zdál sen ... Ktorý sa na ďalší deň stal ? .... Nepríde vám to trošku divné?.. Môžme vidieť veci ktoré sa neskôr stanú ?...Otvorím oči a rýchlim švihom sa posadím... Chvíľu pozerám na zrkadlo na opačnom konci izby ... Poobzerám sa ... A až potom si uvedomím že nábytok v mojej izbe je úplne na inom mieste ako bol... Postavím sa pred zrkadlo... Pozerám do zrkadla a vidím tam dievča ktoré je z polovice zo súčiastok veľkých hodín... V tom počujem tikanie... Nikde v mojej izbe hodiny niesu ... Pozrem sa na dievčatko v zrkadle ktoré ukáže na svoje srdce ... A následne ukáže na mňa... Mráz mi prebehol po chrbte ... Rozopla som si nočnú košeľu ... A namiesto srdca som mala hodinky...
V tom momente som spadla na zem ... A...Dúfam že sa vám páči ... Už sa pomali dostávame do deja :) like + koment :)
Ďakujem ❤