Fare : her deliğe sığabilen ,peynirin peşinden ayrılmayan köpeklerle arkadaş olan kedilerin düşmanı olan minik bir canlısın.
Kuş : kendini diğer canlılara kurnaz olarak göstermeye çalışırsın fakat kediler işi batırır.( kurnaz değilsin ) Küçük solucanlar senin favori atıştırmalığın!
Kedi : çok kurnazsın ve bunu bilirsin fakat kaplan seni ancak hizmetçi olarak görür sen bir kere onun kardeşisin ve ondan küçüksün diye seni görmezden gelmemeli ! Köpekler her yerde seni arıyo dikkat et yoksa köpekler o minik kuşların ve farelerin intikamını alacak !
Yarasa : sen bir engellisin fakat yanlış anlama seni çoğ canlı severse sana saygı duyar . Çok iyi kalplisin yemeğini tanımadığın yarasalarla bile paylaşırsın.
Köpek : insanların biriciğisin canını sevdiklerini korumak için riske atmaya her zaman hazırsın kuşlarla ve fareleri seversin. Kedilerin oyunlarına kanmamalısın !
Aslan : avını ailenle paylaşmakta memnunsun fakat kaplanlarla asla sakın onla paylaşma ! Seni kölesi yapar ve sen bunu farketmeden ona hizmet edersin.
Kaplan : bir sürü düşmanın var aynı Zaman'da kölen . İstediğin herkesi senin kölen yapabilecek kadar zekisin fakat bunun sırrı sende gizli .( eğer sana kaplan çıktıysa bunun sırrını sana mesaj atarım fakat bana kaplanın çıktığını söyle! )