Resimdeki Ecrin.😊
Şarkıyla beraber okuyun😊
İlk kitabım umarım beğenirsiniz iyi okumalar.😀Bugün benim doğum günümdü ve özel olmalıydım.Bugun en güzel yaşa yani 17 yaşına giricem.Neden mi 17 yaşı güzel çünkü. Ne çocuk gibi Küçüksündür nede tüm sorumlulukları alacak kadar büyük...
Evet şimdi hemen Doğay'la Mira'yı aramalıyım Çünkü.Ben öyle günler için kombin yapamıyorum ben gündelik seven bir kızım.Elime telefonumu alıp tam ariyacakken annem seslendi"Kızım Doğay ile Mira geldi."canım arkadaşlarım ya beni nasıl tanıyorlar.Kızlar gelir gelmez hemen ellerin de bir sürü poşet vardı ve...ya Hayır öf ya şimdi hepsini ben mi deneyecem"Ben bunların hepsini deneyemem farkındasiniz demi?!"yalvararcasina demiştim "Yok biz deneyecez sen karar verecen"alayci bir ses tonuyla Mira "Mira anla kızı biraz bunları nasıl deneyecek lütfen..." "canım knkm ya-a..." diyecekken Doğay lafımi kesti ve "...%75 ini denesin %25 inde normal bakalım." Ben ofalarken Mira ole Doğay siritiyolardi ve bende yapacak bir şeyin olmadığını anlayınca onların kollarına kendimi teslim ettim.O kadar çok kombin denemistik ki bedenimi hissetmez hale gelmişti ben ilk olarak senedihimi beğenmiştim ama Sağolsunlar onlar daha güzelini de var dediler ve bir sürü kıyafet giy çıkar giy çıkar yapmıştım.Sonunda üstümü (resimdeki kombin)ve topuğu fazla Yüksek olmayan siyah bir çizme ve vola.
Giydiğim ne o kadar abartılı nede o karar sade değildi(bence). Saat 2 olmuştu ve Parti için hafif bukleli saçlarıyla hazırdım.Konukalar yavaş yavaş geliyodu.Ben 4 gözle kağan'ı bekliyordum onsuz benim için parti olmazdı o benim çocukluktan beri olan en yakınımdi. Tam ümidimi kesmisken kapının zili çaldı ve pembe pelüş ayının arkasında kağan'ı gördüm. Ve şimdi parti başlıyordu...Y
azım yanlışları için özür dilerim