Gerçekler

45 2 0
                                    

Arkadaslar kitabı yazamamamin tek nedeni karakterleri kayıp etmem ve resim ekleyememem.Umarim yakın zaman da not defterimi bulup karakterlerin Tekrar resimlerini koyabilirim.Iyi okumalar😊
Okula geldiğimde gene aynı şeyler yaşandı işte  gene aynı dersler gene
Aynı kişiler tek farklı olan yeni hocamız ya bana kafayı takmış her ders kızım sen kalk yap bu soruyu falan öf delirdim😒.Sonra müdür ün yanına gittim zaten o hoca hakkında konuşmak için yani müdür babamı ve beni çok iyi tanırdı bana Hayır diyemezdi.Tam müdür ün odasına gircektim ki aklıma bir fikir geldi.Yarın kesinlikle o pilanı uygulayacaktım.Eve varmıştım tam odama çıkacaktım ki babam seslendi "Kızım üstünü değiştirip aşağıya in.Sen ile önemli bişey konuşacağım annen ile."bende babam ın dediği gibi üstümü değiştirip aşağıya indim. Babam oldukça sakin görünüyordu ama Anneme baktığımda biraz tedirgin gibiy idi.Babam bana eliyle otur işareti yaptı bende onların karşısındaki Tekli koltuğa oturdum.Annem hafif bir boğaz temizledi ve babam konuşmaya başladı "Umarim bizi anlayışla karşılarsin sen bir melezsin." Babam bunu o Kadar sakin bir biçimde söylemiştiki sanki çok normal bişeymis gibi bende soru sormaya başladım "Melez derken?" "Vampir ile Cadı karışımı" " Ne yani simdi baba sen vampir misin!?O zamn demek oluyorki annem de Cadı hm aslında güzel bişey o kadar kötü değil." "İyi o zaman 2 gün sonra yeni okuluna başlarsın." "NE?hemen mi gidicem" "Evet burda kalman pek iyi olmaz 17 yaşındasin ve kan isteği doğacak bu insanlar icin tehlikeli olabilir" bunu duyduğumda ağlayarak odama çıktım.Tamam Melez im ne güzel ama hemen gitmek ağırıma bastı.Ben Hemen de ağlamamin üzerine hemen uyudum...Sabah annem beni uyandırmısti.Herseyin bir rüya olmasını umud ederek anneme"Anne çok garip bir rüya gördüm ben melezmişim fa..."derken annem sözümü kesti ve "Onlar rüya değil gerçekler benim küçük meleğim." Bunu duyunca artık kabullendim ve 1 gün sonraki seyahatim için Kağan a Mira'ya ve Doğay'ya veda etmeliydim. Hergünki rutin islerimi yapıp kağa'nı ve kızları arayıp buluşmaya karar verdik.Bende hemen incemsi bir  kazak ve altıma kot dar bir patelon giydim... Her zaman ki kafede her zamanki şeyleri koniayirlardi ama ben o "herzamanki" konuşmaya dağılımı olmuyordum bunu anlayan Mira "Ne oldu kızım neden böylesin?" Dedi bende "Sizinle önemli bişey konuşmalıyım aslında bunun için çağırdım sizi" demiştim bozuk bir ses ile ve kimse konuşmadan gene konuşmaya başladım."Ailem beni Kanada' ya yolluyor yani sizden ayrılmak zorundayım" Kağan dışında herkez in yüzü asıktı ama bunu sormiyicaktim ve kızlara veda edip Kağan ile eve geldim ve valizimi hazırlamaya başlarım.En yakın arkadaşlarıma yalan söylemiştim kendime inanmıyırum.  Ama zorunluydum,zorunluydum,zorunluydum...Valizimi hazırlayıp aşağıya indim bu son gecemdi. Kağan hala burdaydı ve babam da Kağan ile bişeyler Konişuyirdu ben gelince bir an duraksadilar. Babam "Kızım sana bisey daha demeliyim. Kağan bir Kurt." Ben soklar içerisinde kağana ve babama bakarken babam konuşmasına devam etti "İkizde melez okulunda okuyicaksiniz ama sen vampir Kağan ise kurt bölümünde olucak o kadar sorun var mı?" Dediği anda atıldım "Kurtlar ile vampirler düşman değil miydi?" Babamda söyle cevap verdi "Evet normalde oyleyiz ama bunun başka bir hikayesi var zamanla öğreneceksin.Simdi yat uyu sabah 5.30 da kalkıcaksın. Laf etme hadi hadi." Babam o kadar hızlı konuştuki cümleyi 6 sn de anca algılayip odama çıktım.Aklimda o kadar soru vardı ki ama hepsine bir ara verip uyumaliydim...

Ölüm Meleğim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin