Majdnem elestem, de valaki elkapott.Na igen és itt van egy jó nagy képszakadás.Ezen kívül semmire nem emlékszem az estéből.Valaki más ágyában keltem fel.Basszus nem vagyok otthon.Hol vagyok?Nem emlékszem.Lépteket hallottam és valaki belépett a szobába.Belépett egy eszméletlenül helyes srác és csak remélni tudtam hogy tegnap este nem csináltunk semmit.
-Jóreggelt hölgyem.-kedveskedett a srác akiről még mindig nem tudtam, higy kicsoda.
-Ööö hello.Ki vagy?És én hogy kerültem ide?
-El is felejtettem bemutatkozni, Liam Payne vagyok és én voltam az aki tegnap elkapott téged.Jót szórakoztunk tegnap este, de gondolom te nem sok mindenre emlékszel, mert hogy is mondjam eléggé be voltál rúgva.
-Ahhhhha szóval Liam vagy.Én Sophia Horan vagyok, de hívj csak Sophie-nak.Az az igazság, hogy onnantól, hogy elkaptál semmire sem emlékszem.-basszus miért nem emlékszem semmire, ennyire berugtam volna?-Figyelj mi tegnap este..?
-Nem, nem feküdtünk le.Ezt remélem nem komlyan gondoltad, hogy lefekszem egy olyan lánnyal aki semmit se tud magáról.
-Jajj szerencse.És mit csináltunk?
-Táncoltunk és ittunk.Bár én közel nem ittam annyit, mint te.Ott voltak eleinte a barátaid is de aztán montam nekik, hogy menjenek el nyugodtan majd én hazaviszlek.Aztán hazahoztalak hozzám és lefektettelek a vendégszobába, bár vagy háromszor átjöttél hozzám hogy velem aludj, de mindig visszahoztalak, mert tudtam hogy reggelre mindent megbánnál.-mesélte el Liam az egész estémet amiből semmire nem emlékszek.
-Hát köszönöm, hogy elmondtad Liam és köszönöm, hogy nem használtad ki a részegségemet és hogy elhoztál ide, mindegy nem sorolom fel lényeg, hogy mindent köszönök.És igazad van tényleg megbántam volna ha bármit is csináltunk volna és ezt nem azért, mert nem vagy helyes, mert az vagy nagyon is.Hanem azért, mert van egy srác akit nagyon szeretek és pont miatta ittam le magam enyire.
-Hát Sophie ha jól gondolom most éppen "Életed hercegéről" beszélünk.Rájöttem, hogy van valakid, tudod nagyon sokat hívott és rengeteg üzenetet küldött, nagyon aggódott érted.Sophie az a fiú szeret téged.-szóval tud Harryről
-És te ezt honnan tudod?
-Tudod Sophie 20 nemfogadott hívás és 9 sms után kikapcsoltam a telefonodat.
-Óóóó köszi.-gyorsan felkaptam a telómat az éjjeliszekrényről.Bekapcsoltam és ez fogadott:
46 nemfogadott hívás, 22 sms Életem hercege❤-től-Na hányszor hívott a herceg?-kérdezte és én még mindig sokkos állapotban felé tartottam a telefont.Meglátta és kikerekedtek a szemei.-Ez a srác tényleg szeret.
-Elviszel engem haza ha megkérlek?
-Ha megkérsz.-mondta mosolyogva.
-Bolond.-mondtam neki majd odadőltem a vállára.
-Na készülődj addig én kimegyek a konyhába.
-Oksi sietek.-mondtam neki majd becsuktam utána az ajtót.
Miután elkészültem beszálltunk Liam kocsijába és azon gondolkoztam, hogy mit is mondjak majd Harry-nek.
Harry Styles szemszöge
Basszus akkora egy marha vagyok.Lehet, hogy most ezzel mindent elrontottam még azt is ami még nem volt köztünk.Miután tegnap délután elrohantam Sophie elől átjöttem Niall-hez. Később Bella is megjött és elmesélte, hogy a srác akiről azt hittem, hogy a pasija valójában az unokatestvére.Nagyon ideges lettem hivogatni kezdtem semmi eredménnyel. Késő este egy kicsit beurgott Louis és Zayn megismerkedtem velük es jofej srácok.De valamin megakadt a szemem HOL VAN SOPHIE??????
YOU ARE READING
A One Direction a családom
Fanfiction$KITALÁLT$ Sziasztok Sophia Horan vagyok egy 18 éves lány. Most fejeztem be a gimnáziumot egy angliai kisvárosban és most a bátyámmal, Niall-el úgy döntöttünk, hogy ketten elköltözünk Londonba. Új életet kezdünk ketten, új emberek között.