2.

98 8 5
                                    


A film nézése közben sokat nevettünk, elfogyott az összes kukorica. Na, ez tuti jót tesz majd a bőrömnek, gondoltam magamban.

- Szuper volt! – kezdte Sarah – Mit akartok csinálni?

- Never have i ever. Valamiért nagyon szeretem ezt játszani – válaszoltam.

- Jaj, az az én még soha izé? Hülyeség – intett le Holly.

- Miért hülyeség? – néztem rá kérdőn.

- Mert gyerekes.

- Nem tudom észrevetted-e, de még "gyerekek" vagyunk – röhögtem el magam.

- Felőlem!

- Tudod egyáltalán hogyan kell játszani? – fordultam felé teljesen.

- Nem. Kérlek, magyarázd el – vette szarkasztikusra a figurát, de ezt figyelmen kívül hagytam.

- Rendben. Az egyik játékos mond valamit, hogy mondjuk én még sosem ejtőernyőztem, és aki már igen, az iszik. Ennyi a lényeg.

- Azt nem mondtad, hogy ivós játék! Így már mindjárt jobban tetszik – ölelt meg.

A többiek mosolyogva nyugtázták, hogy vége az összeszólalkozásnak. Kibontogattam magam Holly öleléséből és felkeltem a kanapéról, hogy poharakat hozzak be a konyhából. Sarah is velem tartott az italokért. Sok-sok alkoholt felhalmoztunk, de hát ez a játék lényege.

- Mi volt ez az előbb? – suttogta Sarah.

- Semmi. Elegem van abból, hogy mindig kioktat minket – válaszoltam szintén halkan.

- Nekem is. De azért légyszi ne itt öljétek meg egymást a nappalimban.

- Jó, majd az udvaron. Ott legalább elmossa a vérét az eső – csóváltam meg a fejem mosolyogva.

Visszamentünk a nappaliba, és leültünk egy nagy körben a kanapé előtti szőnyegre. A játék során sok pia elfogyott, de nem hagytuk abba. Míg jól éreztük magunkat, addig nem volt baj.

- Oké, én jövök – tartotta a magasba a poharát Jenna.

- Hajrá – bökte oldalba Sarah, mire Jen kilöttyintette a poharában lévő italt.

- Szóval. Én még sosem...

- Várj, pisilnem kell! – szakította félbe Liz. Ezen persze jó nevettünk.

Elizabeth gyorsan megfordult a mosdóból, ami a két hálószobát összekötő kicsi helység volt. Még a konyhánál is kisebb, de így tökéletes.

- Jól van, bocsi, folytasd! – intett Jennának.

- Okés. Én még sosem voltam annyira berúgva, hogy hánytam volna.

Csak Holly ivott.

- Én vagyok a következő! – hadonászott a kezével Sarah – Én még sosem aludtam nálam sokkal idősebb fiúval.

Holly megint ivott.

- Még sosem jöttem össze olyan fiúval, akit egy szendvicsről neveztek el - mondtam ki a nagyon elmés vallomást.

A lányok nevettek, Holly ivott.

- Sose zúgtam bele tanáromba – mondta vigyorogva Liz.

Holly a változatosság kedvéért, ivott. Mi meg dőltünk a nevetéstől. Nem voltunk túlságosan józanok, ettől még viccesebbé vált az egész.

Egy szót se!Where stories live. Discover now