Erau aproape 2 ore de cand astept in aeroport zborul spre Las Vegas. Inca de mica astept cu nerabdare acest moment. Momentul adevarului, momentul in care o sa-mi revad parintii si fratele. Au plecat in Vegas cand eu aveam 3 ani si de atunci am mai vorbit cu ei doar de vreo 3 ori. Sunt foarte curioasa sa aflu parerea lor despre mine, deoarece de la acea varsta m-am schimbat enorm. Parul ce odata era de culoarea spicelor de grau a devenit ciocolatiu, iar daca in copilarie eram mai grasa acum pot spune cu mana pe inima ca sunt slaba ca un bat. Pierduta in ganduri, nici nu am observat ca s-a anuntat ultima intrare spre poarta. Am luat-o la fuga, dar normal ca la neatentia mea am lovit pe cineva. Ma intorc si in loc sa dau de un adonis cu ochi albastri, dau de o blonda siliconata pana-n gat imbracata in 2 carpe.
-Scuze, nu eram atenta... spun repede si plec fara ai lasa timp de replica, dar auzind-o cum striga in spatele meu.
Ajung in cele din urma la imbarcare si pana ce avionul a decolat, eu imi imaginam daca o sa-mi fac prieteni in noul oras.
***Am coborat din avion si am fost surprinsa sa vad ca un domn cu o pancarda pe care scrie numele meu.
- Dumneavoastra sunteti domnisoara Savannah Hill ?
- Da.
- Pai atunci eu o sa va conduc la resedinta parintilor dumneavoastra.
-Ok, multumesc.
Peste jumate de ora de mers pe bulevardele principale ale orasului am ajuns intr-un cartier rezidential plin de case imense. Am oprit in fata uneia si eram atat de emotionata ca am inceput sa-mi fac scenarii in care ei nu vroiau sa ma mai vada.
Am intrat in casa si condusa de majordom am ajuns in living, unde pe o canapea stateau o femeie blonda cu niste ochi albastri, un barbat brunet cu ochii albastri si un baiat cam de varsta mea, brunet cu ochii cenusii.Femeia s-a ridicat si m-a luat in brate.
- Ohh, Savannah, ce mare te-ai facut !
Apoi a venit randul barbatului care inainte sa ma imbratiseze m-a studiat indetaliat.
- Draga mea fiica, mi-a fost dor de tine...
Dupa ce cei doi sau asezat, baiatul m-a strans in brate si nu mi-a mai dat drumul vreo 2 minute.
- Cat ai crescut surioara !
- Dylan ! ii spune mama si el ma lasa. Lasa fata sa respire, avem multe de vorbit.
CITEȘTI
Savannah
Teen Fiction"Am trait atatia ani departe de parintii mei si acum, cand insfarsit sunt cu ei...te-am intalnit pe tine" "Am fugit impreuna de adevar, ne era prea frica sa-l aflam si totusi, uita-te acum la mine, il infrunt singura" "Mi-e atat de d...