5

18 5 0
                                    

      In fata mea statea chiar Kay. Fostul meu cel mai bun prieten, care m-a parasit atunci cand aveam cea mai mare nevoie de el. Dar era ceva schimbat la el, era mai palid, mai inalt si mai musculos, ceea ce nu ii sta in fire deoarece niciodata nu a mers la sala, dar totusi mereu se tinea in forma alergand.

- Sav, ce ma bucur sa te vad ! spune el si ma ia in brate, mi-a fost dor de tine.

- Dragut, mie nu. Sau nu-ti mai amintesti momentul cand m-ai parasit acum 2 ani ?

- Mai esti suparata pentru aia ? Sti doar ca am avut probleme, a trebuit sa plec, nu imi permiteam sa te...ranesc.

- Mda...oricum m-ai ranit.

- Ok. O sa-ti explic totul dupa ore la cafeneaua din colt.

       Nu am avut timp sa ii raspund ca a venit profesoara si am inceput ora.

***

        La terminarea orelor, l-am refuzat pe Dylan sa ma duca acasa, dar in schimb l-a lasat pe Ryan sa aiba grija de mine. Iei, un babysitter ! Numai de el nu aveam chef, il am pe Kay deja.

        Mergem la cafenea unde fostul prieten deja ma astepta, fiind surprins ca eram cu un baiat, in trecut nu stateam niciodata cu alt baiat inafara de el, dar m-am schimbat. In bine si in rau...

- Ok, Kay, ce vrei sa-mi spui. Il intreb asezandu-ma la masa.

- Vreau sa sti de ce am plecat. Dar singuri, fara Black aici.

- Ryan, ne poti lasa singuri jumate de ora, te rog ?

- Ok, dar ai grija.

       Dupa ce Ryan a plecat, Kay a inceput sa-mi povesteasca despre faptul ca inainte cu doua noapti sa plece, se plimba prin padure, dar a fost atacat si a doua dimineata se trezise mai palid, mai inalt si mai bine facut, ca si cum ar fi mers la sala mereu. Ziua aia fusese doarte ciudata si atunci si-a dat seama, se transformase intr-un vampir...

SavannahUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum