Jane & Mathew

12 0 0
                                    

Byla jednou jedna holka jménem "Jane".Byla obyčejná ničím nevyjímečná, zkrátka vesnická.Jane bylo úzko jelikož všichni byli ve vztahu jen ona sama v tu chvíli nebyla......Opustil ji přítel Tomas před třemi měsíci.Jane byla po rozchodu pořád nesvá.Těšila se na třídní rozlučku do prázdnin.Tak nečekala a na schůzku přijela dříve. Následovalo poučení o chování a další instrukce. Při odchodu si Jane vzala svazek papírů který si popsala zajímavými infornacemi z hodiny. Mířila šťastně ke dveřím ale najednou narazila do nějaké osoby. Narazila do Mathewia nejhezčího kluka ze školy. Mathew požádal Jane o číslo.Jane se pouze usmála číslo mu dala a papíry s ním společně sebrala. Odpoledne Mathew zavolal Jane a pozval ji na večeři, Jane večeři přijala. Setkali se u Mathewia.Mathew připravil k večeři opečeného lososa s bramborami. Jane byla celá bez sebe na Tomase zapomněla a ve vztahu šťastná byla. Jane si uvědomila že zítra bude Valentýn, tak poprosila Mathewia jestli ho stráví s ní. Mathew řekl Jane "ne nemůžu papa". Jane zrovna šťastná nebyla, kapku slzy pustila.Na Valentýna šla ven jako vždycky. Mathew zezádu lehce políbil Jane.Jane se otočila a rozzářila radostí.

Po procházce Mathew pevně stiskl Jane za ruku

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Po procházce Mathew pevně stiskl Jane za ruku. A řekl "teď jsi jenom moje princezna" Jane zavřela oči a řekla " ty Můj princ".Další den šli do školy a čekali než ji otevřou.V tu chvíli začala odněkud hrát velmi hlásitá a pomalá.Ostatní žáci udělali kruh a chytli se za ruce.Jane byla celá překvapená když s ni Mathew začal tančit pomalý ploužák.Po dotančení tance Mathew vystoupil z kruhu a nechal Jane v kruhu Jane nevěděla o co se jedná tak jen vzdechla "ach".Mathew vstoupil do kruhu s velikánskou kyticí.Jane převzala kytici a v tu chvíli kdy ji uchopila tak ji políbil. Jane už pro všechny nebyla jen obyčejná ale začali si ji vážit za to jak jim vždy pomáhala byla přívětivá a laskavá.Proto ji za všechny ty Dlouhé roky dali dárek.Dárek nebyl obyčejný byl to zájezd do Francie do hotelu "La deitcha".tak s Mathewiem neváhali a okusili.

Letěli letadlem dlouhou cestu a noc

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Letěli letadlem dlouhou cestu a noc.Do Francie dorazili teprve po šesnácti hodinách.A v tu chvíli když vystoupili spatřili krásnou Francii z letiště. Ubytovali se v hotelu La"deitcha, chodili se koupat a užívali si dovolené.Jako každé ráno Jane vynesla odpadky přesně v 9:25.
Mathew dělal že spí rychle vstal a oblékl se.Přišel k Jane u popelnice a řekl že za zdí je ještě pytel Jane:Nemůžeš ho snad sebrat!?
Mathew:Nevím jdi tam ty Jane!
Jane:lenochu si tam dojdu no
Mathew Vstoupil za Jane za branku.Mathew čekal výkřik odpočítával tři...dva...jedna...teď.Jane začala ječet a brečet Mathew ji objal a řekl:To je pro tebe Lásko
Jane:ta mašle, barva, typ ?? Jak jsi to věděl? Ty jsi zlatý miluju tě!
Mathew:to je tajemství Jane
Poté jelikož Mathew měl řidičák tak se svezli rovnou novým autem Jane!Dorazili domů a žili navěky věků společně! !!!!!!

Tak ohodnoť♥ určíte komentář♥popřípadě share♥
Chcete další? ♥♥♥♥♥

Tak ohodnoť♥ určíte komentář♥popřípadě share♥Chcete další? ♥♥♥♥♥

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Hřej Mně Srdce Moje!Kde žijí příběhy. Začni objevovat