Derya Ateş;
Beklemiştim seni, sanki otobüs bekler gibi saatlerce; Meğer yanlış durakta bekliyormuşum.
Yoruldum,senin için ağlamaktan, beklemekten ve uğruna vazgeçtiklerimden. Güçlü bir kızım ben bu da geçer diye yeniden direndim sonra başladı yine hüzünlü hikâyem...
İzmir'de yaşarken babamın işi yüzünden İstanbul'a taşınmamız gerekti. Bütün düzenimi bozup İstanbul'a yerleştik. Yeni okuluma kayıt bile yapmışlardı, iki gün sonra okula başladım bir çok arkadaş edindim ama en yakını Alev'di çok samimi olmuştuk.-Ben Derya ateş yeni taşındık buraya 15 yaşındayım.
Alev;
-Alev ben aynı 15 yaşındayım.
Derya;
Okul çıkışına kadar Alev le sohbet ettik aynı mahallede olduğumuzu öğrendiğimde etrafı gezdirmek için dolaşıyorduk. O sıra iki genç erkekten silah sesi duyduk, terk edilmiş bir kulübeden geliyordu. Ben geri gitmek istedikçe Alev gitmek için direniyordu onu yanlız bırakmamak için kulübeye girdik iki odalıydı banyo gibi bir yerde kanlı suyun içinde bir ceset vardı. Çığlık atıp elimi ağzımla kapatıp arkama bakmadan koştum. Alev arkamdan rahat bir şekilde gilyordu. İnsanların çok olduğu bir yerde durup Alev'e baktım çok kızdım ona sonra beni eve bıraktı. Eve gelip üstümü değiştirdim sonra uyumaya çalışarak uyuya kalmışım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GeCe
FantasíaHer güzelin kötüsü, Her kötünün güzeli varsa benim güzel kötüm niye uçurumdan atlamak oluyor...