Książka Pierwsza

38 2 0
                                    

O czym jest ta książka? Książka głownie opiera sie na życiu sierot, których rodzice zginęli w pożarze. Na początku poznajemy Violet, Klausa oraz Sunny (pol. Słoneczko) o nazwisku Boudelaire.

Przechodzę do analizy.
Dzieci były na plaży nazywanej (ang) "Briny Beach"
Violet ma wielki majątek po rodzicach, który dostanie kiedy ukończy osiemnaście  lat (w pierwszej części ma lat 14).
Kiedy ich rodzice umierają,  pan Poe (bankier, przyjaciel rodziny) oddaje dzieci pod opiekę mężczyźnie o imieniu Hrabia Olaf.
Charakterystycznym znakiem Hrabii Olafa jest oko. Ma je wszędzie, nawet wytatuowane na kostce. Interesuje go tylko i wyłącznie fortuna Boudelairow.

Olaf ma swój zespół teatralny który mu pomaga. Członkami zespołu sa;
- Facet z hakami zamiast rąk
- Łysy facet
- Dwie kobiety
- Facet/ Kobieta (książka tak go określa)

Kiedy Violet mowi ze nie umi gotować, opowiada historyjkę o tym ze kiedyś chciała zrobić tosty które jej sie przypaliły. Ich rodzice czując dym, zbiegli na dół w panice. To sugeruje ze ich rodzice wiedzieli ze pożar może sie przydarzyć, co znaczy ze mogli być na to gotowi.

Kiedy dzieci przyjeżdzają do Hrabii Olafa pierwszy raz, spotykają jego miłą sąsiadkę Justice Strauss (ang). Na początku nie jest większa postacią z książki, lecz musze zwrócić jedna uwage.
Justice Strauss, od razu jak spotyka dzieci mowi ze to na pewno ich adoptuje Hrabia Olaf. Pytanie brzmi; Skąd ona to wiedziała? Skoro pózniej mowi;

"(O Hrabii Olafie) Nie znam go za dobrze (j.ang. I don't know him that well)"

Nie bede wam zdradzać co dzieje sie w książce, ale teraz trochę o bankierze, Panie Poe. Mi wydaje sie dosyć dziwny. Kiedy dzieci przychodzą do niego ze skargami i siniakami, to on nic z tego nie robi. Mało tego, nawet DZWONI do Hrabii Olafa i mowi mu ze dzieci złożyły skargi.
Moim zdaniem Pan Poe jest bardzo podejrzany, wogole czemu w pierwszym miejscu dał ich po opiekę Olafowi skoro widział jaki to jest zły facet?

Teraz trochę o najbardziej tajemniczej postaci czyli Lemony Snicket. Duzo o nim nie wiemy, ja tylko mam trochę informacji. Wiemy ze Lemony kochał kobietę, której ma zamazane zdjęcie i która nazywała sie Beatrice. Przeprowadza analizę na temat dzieci Violet, Klausa i Sunny. Ma akordeon, na którym gra stare, smutne melodie.

Dziękuje wam za przeczytanie :)
Dalej oczywiście bede dawać następne wpisy jeśli czegoś sie dowiem.
Oczywiście bede tez nawiązywać do nowego SERIALU na NETFLIXIE na podstawie tych książek, bardzo duzo nam podpowiada ;)

Do widzenia 👁

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 17, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Moje Przemyślenia - Seria Niefortunnych ZdarzeńWhere stories live. Discover now