Пролог

127 40 0
                                    

Една зала пълн със стотици-хиляди души. Сцена, на която има седем момчета - те са световно известната група BTS. Един, от които е идола Мин Юнги или със сценичното му име Шуга. Той, един от тези седем момчета - мълчалив и с безиразно лице, но с много чувства в него.
Преди.. той, очудващо за вярване, живял в Америка, Калифорния, Сан Франциско. Да може да кажете "Но той почти не говори английски.", всъщност говори езика чудесно, но предпочита да е "безмълвен". По ирония на съдбата, когато го говори мy напомня за времето, когато бе живял в страната на възможностите и онова момиче.. Скай, порди тази причина избягва да го прави.

Скай е дребничка, слаба британка, на която съдбата бе отредила да попадне в един град със сегашната звезда. Наложи ѝ се да се премести там с родителите си, понеже им предложили доволно заплащане. Те са художници и се съгласили почти на мига да заминат.
Същински миньон е, когато я видиш ти се приисква да я закриляш. Балетистка е - най-добрата в досегашната си трупата и е много финна и стройна. Със свойте големи, синьозелени, невинни очи, светлата си британска кожа, рижавочервената си ирландска коса, няма как да не я забележиш. Тя е по-голяма с две години от съучениците си, понеже в Америка започват с две години по-рано от останалите - на 18 е, а другите на околко 16. Видиш ли я си мислиш за най-верният ангел, но всъщност под всичката тази невинност се крие лошия навик да краде понякога и да се подава на пороци.

Това е разказ за живота на Юнги съвместно със Скай, преди той да е това, което е сега. Двамата ще имат интересни преживяваня. Низ от случки описващи тяхната история, която не е с розов край.

"Утре става днес,
днес става вчера,
и вчера става минало."

🦋 Vote & Comment 🦋

I remember youWhere stories live. Discover now