Втора глава

75 41 0
                                    

"От къде се взе пък той, сега не мога да открадна комиксите които искам! Как не сме се срещали преди? Не е лош човек, но няма да крада на спокойствие.", мислеше си Скай през времето, което чака Юнги. Тя много обичаше да чете комикси, само че е свикнала да ги краде, защото не ѝ се иска да затруднява родителите си. Самозалъгваше се, че не ги краде, а ги взим назаем.
В Сан Франциско е от два месеца и половина и вече почти е свикнала с града и хората с него.

- Е тръгваме ли? - дойде и се усмихна.
Момичето се зачуди, защо толкова се усмихва момчето "Какво му е толкова весело, че толкова се усмихва? И на работа ходи освен училището, а пак се усмихва!?", чудеше се на съученика си.
- Да. - дребничкото момиче също се усмихна и се запътиха към домовете си.
Оказа се, че са в една посока и Юнги изпрати Скай. Продължи към дома си - той е малко по-далеч.

Когато се прибра Скай, я посрещна баща й седящ в хола, в който има прозорец към алеята навън, който ги видя и си помисли нещо повече отколкото е.
- Скай. - каза баща ѝ спокойно, но със строга нодка.
- Да тате? - тя влезе при родителите си във всекиднесната.
- Какво беше това момче?! И защо си излязла по пижама?!? - гледа я очудено човека от кога дъщеря му е станала такава.
- Аа, това е съученик, седим заедно в автобуса. И ме мързеше да се преобличам, още е много топло.
Беше се настанила на дивана със скръстени крака по турски и се загледа в телевизора, даваха някакъв филм, който ѝ се стори интересен.

Родителите на Скай не знаят за нейната зависимост да краде.
Те са чисти британци. Дойдоха в Америка по работа, художници са и някакъв американски богаташ ги нае.
Скай от друга страна я влече музиката, тя може да свири на пиано и китара, също пее. Най-добре се изразява с музиката. Имаше период, когато не говореше, а само свиреше и се беше затворила в себе си.

В същото време Юнги се прибира и се чуди защо толкова се усмихва пред новата си съученичка: "Каква беше тази случайност, да се засечем в магазина. Не, че се оплаквам, но защо беше по пижама?!? Кой нормален излиза по пижма, само секси мацките по филмите излизат по пижама. Не, че тя не е секси, секси е.. доста секси. Пффф, Юнги стегни се, тя ти е просто нова съученичка, с която се познавате от днес!"

Докато си мисли Юнги стигна до дома си. Родителите му го поздравиха и му казаха да отиде, да яде.
След вечерята момчето отиде в стаята си и започна с обичайната си практика - да се упражнява с pаповете си. Той иска някой ден да стане рапър, но тази му мечта иска жертви. Понякога по цяла нощ не спи, после отива на училище, а след училище е на рабита и поради натоварения си график доста често спи в училище.

I remember youDonde viven las historias. Descúbrelo ahora