DRUHÁ ČASŤ: Prišla som domou a hneď ku mne pribehla Cookie. „Som doma!“ Zakričala som na celí dom a išla do kuchyne. „Tak čo tu máme?“ Išla som ku chladničke a tam bol odkaz od Sophie. „Musela som odísť skôr. Suroviny na obed máš, tak si sprav niečo sama. S pozdravom Spohia.“ „No milé od nej.“ Povedala som si pre seba a rozhodla som sa že si spravím špagety. Vytiahla som všetky potrebné suroviny, dala som postaviť vodu na špagety a potom to už všetko išlo s ľahkosťou. Občas som nakukla aj do kuchárky. Priznám sa že neviem variť ale snažím sa a ide mi to dosť dobre. Keď boli konečne hotové, nabrala som si ich a nedočkavo sa do nich pustila. O desať minút na tanieri neostala ani kvapka omáčky . V tom som sa pozrela na Cookie ktorá kňučala a pýtala si jesť. „Prepáč láska. Hneď ti tam dám nejakú dobrotu. Zobrala som jej misku a vykydla jej do nej konzervu s mačacím jedlom. Jej obľúbením. „Nech sa páči.“ Položila som misku naspäť na miesto a Cookie sa do toho pustila ako keby nejedla už týždeň. Zobrala som riady zo stola, dala ich do umývačky a vyšla som hore do mojej izby. Keďže zajtra začínam v práci dnes si pre seba doprajem relaxačný kúpeľ. Zobrala som si zo skrine tepláky, tričko a išla som do kúpeľne. Napustila som si vaňu a spravila penu. Dala som si vlasy do drdola a vyzliekla som sa. Najprv som rukou skúsila teplotu vody a opatrne som vošla dnu. Oprela som si hlavu a zavrela oči. Na okamih som zaspala. Po pól hodinke máčania sa, som vyšla , utrela som sa uterákom a obliekla sa. Zo skrinky som vytiahla moje prostriedky na čistenie pleti a položila ich ku umývadlu. Najprv som sa odmaľovala, potom nasledovala pílingová maska, vodička a na koniec krém. Vrátila som sa naspäť do izby, ľahla si na posteľ ku Cookie, založila som si okuliare na čítanie a zobrala si moju nedočítanú knihu. Otvorila som na správnej strane a začala čítať. Úplne som sa do nej zažrala že som nemala pojem o čase. Pozrela som sa von z okna a už bola tma, pozriem sa na hodinky a je sedem hodín. Stáva sa. Doma ešte stále nik nebol. Zavrela som knihu, položila ju na nočný stolík a zobrala si notebook. Bola som už aj trochu hladná ale vždy som sa bála tmi v tomto obrovskom dome. Zapla som teda net. V prvom rade facebook, youtube, twitter, tumblr a stránky o móde. Na facebooku som pozrela upozornenia, nejaké žiadosti a išla som na Twitter. A čo tu nevidíme. Followol ma Niall, tak som ho teda followla aj ja. No čo. Neodsudzujte ma som len normálny človek. A poriadne som o nich počula až dnes. Čo by za to dalo keby ich jeden z chalanov followol, normálne mi ich je ľúto. Keď už som teda followla toho Nialla tak som si followla aj ostatných chalanov. Pozrela nejaké tweeti a na youtube som si vypočula zopár pesničiek od nich. Niektoré mi boli známe ale niektoré nie. Kým som pozrela všetko čo som mala v pláne bolo už desať hodín. Ten internet vás vie teda zabaviť. Ani neviem ako a prešli tri hodiny. Vypla som teda notebook, nastavila si budík na pól ôsmu a prezliekla sa do pyžama. Ľahla som do postele a zavolala som Cookie aby si išla ľahnúť ku mne. Vyskočila ku mne a hladkala som ju až do kým som nezaspala.
„Pre boha kde je ten mobil.“ Prehrabovala som celú posteľ už ma sralo to nekonečné hučanie môjho budíka. „Tu je.“ Konečne som ho našla a vypla ho. Hodila ho naspäť do postele a ja som sa odhodlala vstať a dať sa dokopy. Hádam nebudem vyzerať ako najväčší šupák v prví deň práce. Posadila som sa na kraj postele a obula som si moje huňaté ponožky ktoré som si počas noci stiahla dole a spadli na zem. S predstavou čo si asi oblečiem som vošla do šatníka. Zobrala som si svetlé rifle, biele voľne tričko, bieli sveter a hnedé topánky s kožušinkou. Keď som sa do toho obliekla , nasledovalo sa namaľovať. Dala som si trošku make up –u , netreba to preháňať, špirálu , tenkú linku a jemne ružoví lesk na pery. Vlasy som si rozpustila z drdolu a boli pekné vlnkavé. Zobrala som si pramienky z jednej ,druhej strany a vzadu ich spojila. Zobrala som si tašku a dala do nej potrebné veci „Fajn štvrť na deväť.“ Zišla som sa dole rýchlo naraňajkovať. Dala som si len jogurt s musli. Ako inak v dome nebol nik. Rodička určite v práci a Sophia ešte neprišla. Nerada nechávam Cookie samú. „Vieš že by som ťa najradšej zobrala zo sebou. Ale nemôžem.“ Vravela som Cookie keď som už odchádzala . „Ľúbim ťa. A drž mi tlapky aby mi vyšiel prví deň v práci.“ Dala som jej pusu a pustila ju na zem. Zobrala si kľúče a o pól aj päť som vyšla z domu. Radšej som šla skôr aby som nemeškala. Rýchlo som prefrčala cestami Londýna a prišla som pred budovu kde som zaparkoval vedľa auta čo bolo identické tomu môjmu lenže bolo čierne. To je asi to Harryho čo mi včera vravel Niall. No super, čiže oni sú už tam. V zrkadielku som sa ešte upravila , dala lesk , zobrala tašku a vyšla som von. Vošla som dnu do budovy a dlhou chodbou som išla do rovnakých dverí ako včera. Bola som nervózna. Mala som sa predsa stretnúť s chalanmi z kapely a potom byť ich stylistka. No ďakujem pekne. Strašne rada to robím aj sa o to zaujímam ale bála som sa že spravím niečo zlé a že sa pred nimi strápnim. Ale čo, bude tam Lou tak sa nemám čoho obávať. Otvorila som dvere a tam sedela Lou a všimla som si že na sedačke sedia už tí slávny piati chalani. „Ahojte. A vy čo tu všetci? Veď som tu ešte o desať minút skôr.... Či?“ Pozrela som sa na hodinky. „Nie . Si tu na čas na moje prekvapenie. Ahoj.“ Povedala Lou a objala ma . „ Ahoj Carrie.“ Postavil sa ako inak vysmiaty Niall a objal ma. „Ako vidím vy sa už poznáte.“ Povedal Louis. Aspoň ak sa nemýlim. „ Ja som Louis. Rád ťa vidím.“ Pfuu. Trefa. „Ja som Liam.“ Objal ma ďalší z nich. „Zayn. Teší ma Carrie.“ Usmial sa na mňa dokonalým úsmevom. A v tom mi padol pohľad na posledného z nich. Harry. Bol mi nejaký známi. Ako keby som ho už niekedy videla. A to myslím nie vo videách ale na živo. V tom sa mi vynoril chalan zo včera. „No a najlepšie na koniec. Ja som Harry.“ Postavil sa a ako jediný z nich ma neobjal ale mi podal ruku a usmial sa na mňa pri čom mi prešli po celom tele zimomriavky a podlomili sa mi kolená. „Si v pohode?“ Pozrel sa mi do očí a ja som sa vynorila z mojich myšlienok. „Jasné.“ Usmiala som sa. „No tak ja sa vám predstavím sama. Volám sa Carrie Wiggins a budem asistentka Lou. Budem sa starať aby ste boli čo najdokonalejší ale či sa mi to podarí? To vám zaručiť nemôžem... Keď sa na vás tak pozerám. Tak by sme mali začať.“ Chalani sa zasmiali až na Harryho ten sa len pousmial a sadli si pred zrkadlá. Lou si začala chystať veci ktoré potrebuje a čakala už len kým sa chalani usadili. „Myslím si že s tebou bude ešte sranda.“ Pozrel sa na mňa Loui a s úsmevom si sadol.
DU LIEST GERADE
Protector
FanfictionPríbeh bohatého dievčaťa. Ktoré to nemá až také jednoduché. Všetko sa začne v jej rodine meniť. Stretne však chalana ktorý jej môže pomôcť. Bude ju ochraňovať ale ona mu o sebe veľa nepovedala. Tají mu niečo z minulosti. Niečo na čo nerada spomína...