-Wstawaj! No, obudź się! Śniadanie Ci zrobiłem, a Ty dalej śpisz! - Podszedł do niego i delikatnie pogłaskał go po różowym policzku.
- Dzień dobry. - Odpowiedział lekko zaspany . - Która jest godzina?
- 9:15.
- Tak wcześnie, a ty mnie budzisz? - Krzyknął i rzucił w Evena poduszką, która trafiła prosto na śniadanie.
- Brawo! Widzisz co zrobiłeś? Idę zrobić nowe, a ty sie ubierz!Isak wstał, ubrał spodnie i zauważył , ze z kieszeni wypadła mu kartka . Zaśmiał się sam do siebie. Na skrawku papieru narysowany był obrazek , który dostał jeszcze kiedy nie byli parą. " bo tosty lepiej smakują z kardamonem " . Pamiętał to. Pamiętał również tamtą dziewczynę, którą poznał tamtego dnia . Na zawsze zapadnie mu w pamięci.
- Ona , ona była ładna. Bardzo ładna. - Powiedział szeptem Isak.
- Idę! - Usłyszał głos Evena dobiegający z kuchni.Szybko schował kartkę do spodni i przestaje myśleć o tej dziewczynie . Tej , która była wyjątkowa, inna niż wszystkie , ale on przecież jest z Evenem. Nie mógłby go tak zostawić. Napewno nie teraz.
---------____________------------_________------
Hej!
To moje pierwsze opowiadanie o Skam. Będzie to dalszy ciąg związku Evaka. Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną na dłużej.
Miłego czytania!!
Buziaki!
D.
CZYTASZ
Livet er nå | Skam
Teen FictionCo się stanie kiedy na drodze szczęścia Evena i Isaka stanie dziewczyna? Czy Isak będzie gotowy zostawić chłopaka i być z kimś innym, mimo swojej orientacji?