seznámení

21 4 1
                                    

Viktorie
Už je to 3 měsíce co chodím do práce, která mě baví zatím bydlím s mamkou  máme byt 2+1 ve městě je to menší byteček,ale nám stačí moje mamka je zdravotní sestra pracuje v Praze ja pracuji u nás ve městě v jednom malém salónku který patří Kamélii , je to má šefka ale i dobrá kámoška děláme tam spolu a skvěle si rozumíme ....

Ráno vstanu , okolo 8hod. nasnídam se vyčistím si zuby upravím si vlasy trochu se nalíčím a připravím se do práce otevírá se od 9hod. Dělám to tak každé ráno , kdyz se blížilo k deváté hodině oblékla sem si bundu , šalu si dala okolo krku a hezky sem si ji upravila a šla jsem do práce.

Šla jsem svou obvyklou trasou a přemýšlela jsem co budu dělat až přijdu z práce , protože jsem člověk který je proto že dopráce se chodit musí ale je třeba si ten život taky užít ne? A protože byl akorát pátek a ve městě je otevřená nová pizzerka tak mě napadlo že bysme tam mohli zajít ? .. No jak sem nadtím tak přemýšlela tak sem si ani neuvědomila že jsem u salónu no nic řekla sem si vduchu a šla jsem dovnitř a vešla do kabinky tam už byla Kamélie dopíjela kávu " ahoj Viky " a usmala se na mě ja ji úsměv opětovala a kývla naní hlavou , odložila jsem si kabelku a přisedla si kní.

Čekali sme na zákaznice a mezitím jsme trochu kecali až došlo nato co budeme dělat o víkendu a ja si vzpoměla na tu novou pizzerku a tak jsem ji nabýdla že bysme ji mohly omrknout a dyštak se zdržet , jenže Kamélie už měla jiné plány se svým přítelem , tak nic no neva zajdu tam někdy jindy.

Za pár hodin .......

Ufff ... Už mám konečně popráci sice nedělám tak dlouho od  9-16 hod. Ale přece jenom stát na nohou stříhat vlasy zákaznici  či barvit a ještě přitom poslouchat jak je jejich manžel neschopný řekneme si popravdě někdy to člověku leze na nervy , ale vybrala sem si to tak co nadělám.

Jdu domů mamka už určitě bude doma protože je dnes pátek , když dojdu domů sundám si boty "mami už jsem doma " nic se nezvalo tak z předsíně výjdu do kuchyně a na stole leží malý papírek : Ahojky Viky, celý víkend nebudu doma jsem u Romana zatím pa užij si víkend. Mama.

No bezva nejenže nemám moc co dělat, ale ještě tady budu sama no nic svlékla jsem se a vlezla do sprchy pod teplou vodu byla příjemná, vylezla sem v tom mi začal zvonit mobil podívala jsem se kdo volá Miša hm? Co muže chtít ?Miša je moje setřenice mám ji  ráda je to fajn holka tak to zvednu
Ano .. Ahojky Viki jak se maš? fajn ty ? De to... Chci se tě zeptat co dnes děláš o víkendu ? Ja no právě že nic , ok tak v 8 mužu být u tebe
  jsem pozvaná na večirek u kamoše a nechtělo se mi tam jít samotna chceš jít semnou ?, ok rada tak v 8 ju , jj zatim.

O 3 hoťky později

No nemám to já štestí ..nejdřív sem si  šla do skříně a rozmýšlela jsem se co jsi vezmu nasebe ale nakonec jsem si vybrala červené přiléhavé tílko džíny a černé loďičky vrátila sem se zpět k zrcadlu kde jsem se nalíčila dala jsem si jen řasenku tužku na oči a mou oblíbenou tělovou rtěnku akorát jsem byla hotová a Miša už stála před našim panelákem hojky a mrkla namě měla nasobě džínovou sukni bíle tričko boty na korku slušelo jí to, čus odpověděla jsem ji, nastup si Viki řekla mi Miša.

Když jsme dojeli na místo nemohla jsem uvěřit svým očím večírek se konal ve vile se zahradou no já jen koukala hustý co? Promluvila nemě Miša no to teda kde bereš takový kámoše? To víš no musíš umět obě jsme se začali smát  ok no ..  Vstoupili jsme na zahradu tak byla fakt krásná všude byly lidi , kteří tancovaly na plno hrála hudba která byla boží ! Hm tak tady mě to bude bavit řekla jsem ,jenomže Miša  mezitím šla k nějakému klukovi dívala jsem se naní a zakřičela Mišo ?? A ona mi rukou naznačila ať jdu za ní .

Tak jsem pomalu šla a prohlížeka si toho kluka byl celkem hezký ale né přesně můj typ...  Když jsem knim dorazila Miša nás představila Viky to je Jack ,Jacku to je Viki ahoj řek mi Jack a podal mi ruku ja mu ji v zápětí podala taky ahoj a usmala  sem se naněj a on nemě .  jsem rád že si přišla Mišo a že si sebou přivedla tak krásný doprovod no nic chovejte se tu jako doma dámy a ztratil se v "davu" lidí .. Tak Viky řekla Miša já jdu za támhletím fešákem zachvilku se uvidíme a začala se namě smát a běžela za špinavým blonďákem měl celkem slušnou postavu ale mě se moc nelíbyl ..

Já sem si šla obstarat nějaké to pití akorát sem zahlédla stůl s občesrstvením a hnet naproti s alkoholem s nadšením jsem šla k nejprve ke stolu s pitím a nalila si vodku s džusem to mi hodně chutná když najednou vidím Jacka jak se dodaduje s nějákym chlapem sexy chlapem ! Nenápadně jsem si ho prohlížela měl hnědé nakrátko ostříhané vlasy vypracovanou postavu a krásný charismatický úsměv no byl prostě k sežrání ! Jack se akorát otočil směrem ke mně a usmál se namě a hnet si mě všiml i ten sexy chlap a taky se namě usmál a až pak sem si všimla že jsem se naně celou dobu koukala ale nápadně a to dost ! V tu chvíli jsem si připadala strašne trapně ale zachovala jsem klid a úsměv jsem opětovala otočila se a šla za Míšou která se právě líbala s blonďákem.

Doufám že sem bude můj příběh líbit , je to poprvé co jsem zkoušela psát a dalo mi to docela zabrat napsat tuhle kapitolu protože jsem vůbec nevěděla jak nato , ale nějak jsem to napsala .. Tak předem děkuji za přečtení a klidně i radu zatím.

Merkur a VenušeKde žijí příběhy. Začni objevovat