It's Ok To Be Scared

1.8K 29 2
                                    

Selam!Bu Wattpad'te ki ilk hikayem :3 Umarım beğenirsiniz.Arkadaşımla yazıyoruz.Bu tanıtım gibi bir şey aslında ^_^

 

#Zeynep &Melike

Lanet olası düşünceleri kafamdan atıp yürümeye başladım.Koca sokakta sadece ben vardım.Sessizlik içimi ürpertiyordu.Adımlarımı hızlandırıp ana caddeye çıktım.Bok vardı da bu topukluları giymiştim.Ayaklarımın ağrısını umursamadan karşıdaki bara girdim.İçerisi leş gibi ter ve içki kokuyordu.Hemen barmenin yanına gidip bir içki istedim.Yanımda oturan çocuk bacaklarıma bakıyordu.Rahatsız olduğu belirtmek için kıpırdandım.Pişkince sırıttı.Yüzümü asıp sert bir bakış attım.Umrunda bile değildi.Birkaç dakika sonra önüne döndüğünde rahat bir nefes aldım.Erkekler tiksinç yaratıklar.Onların duyguları olduğundan bile şüphem var.Onlar size umut verirler ve sonra giderler.Hep böyle olmaz mı zaten?Hep en mutlu hissettiğin zamanda siktir olup giderler.Siz onları ne kadar sevsenizde onlar giderler.Sonra hayatınızı  bok çukuruna sokarlar.Kafamdaki düşünceleri silip içkimden bir yudum aldım.

******

Artık kaç bardak içtiğimi sayamayacak hale geldim.Her yeri bulanık görmeye başladığımda kadehimi masaya koydum.İçinde dans etme isteği vardı.Sallana sallana dans pistine yürümeye başladım.Lanet olası başım dönüyordu.Tam dans pistine geldiğimde dans etmeye başladım.Elbisem çok kısaydı ve çekiştirmekten yorulmuştum.En sonunda bıraktım ve rahat rahat oynamaya başladım.Yanımda oynayan insan sayısı arttığında artık ayakta duramıyordum.Adeta sürüne sürüne yerime gittim.Gözlerim benle kavga etmeye başladı.Kapanmak için yalvarıyordu sanki.İnatla gözlerimi açtım.Yerimde doğrulup etrafıma baktım.Her yerde yiyişen insanlar vardı.Bu benim midemi bulandırıyordu.Kafamı masaya koyup etrafı izlemeye başladım o kadar uykum vardı ki gözlerim benden habersiz kapandı.

*******

Gözlerimi açtığımda kendime sorduğum ilk soru "Nerdeyim ben?" oldu...

It's Ok To Be ScaredHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin