Selam!İkinci bölümle karşınızdayız.Vote az -_- Lütfen oy vermeyi unutmayın :D
Multımedyada kız var :D Öneri şarkıyla dinleyebilirsiniz . ^_^
Zeynep&Melike(Zelike) :D :*
Yavaşça yattığım yataktan doğruldum.Etrafıma kısa bir bakış atıp kapıya doğru yürümeye başladım.Kapının koluna yavaşça baskı uyguladığımda açılmadığını fark ettim.Tekrar ,tekrar ve tekrar denedim ama siktiğimin kapısı açılmıyordu."Hangi sik kafalı kapıyı kilitledi?"diye bağırdım.Kimse cevap vermiyordu.Adım sesleri duyduğumda "Kimse var mı?Lanet olsun kimsin sen?" "Şitt!Bebeğim lütfen küfür etmek sana yakışmıyor." "Kimsin dedim sana !" "Kim olduğumun bir önemi var mı?" "Kapıyı aç!" "Bir şartla açarım.Kaçmaya çalışmayacaksın!Yoksa..." "Naparsın?Seni göt kafalı herif!" "Kapa o lanet çeneni sürtük!Şimdi kapıyı açıyorum.Sakın kaçayım deme!" Kapı yavaşça açıldığında içeriye yüzüne kadar uzanan ,neredeyse her yerinde dövme olan bir çocuk girdi.Gözlerimin içine bakarak "Dün çok içmiştin orada uyuyup kalmışsın.Bende seni evime getirdim." "İyi bok yemişsin!" "Ne dedin sen?!" "Dinleseydin!"Alayla gülümseyip adımlarımı kapıya yönelttim."Buraya gel!" "Gelmiyorum !Napabilirsin ki?" Yavaş bir kahkaha atıp adımlarımı hızlandırdım.Tam kapıyı açacakken bileğimde acı hissettim.Bileğimi çekiştirmeye çalıştığımda beni kollarının arasına aldı.Boğazımda soğuk bir şey hissettim."Eğer kaçmaya çalışırsan seni şuracıkta gebertirim anladın mı?!" resmen böğürmüştü.Ayı! "Bırak beni gerizekalı!" "O dilini kesmeden önce susacak mısın?" "Kessene hadi!" Suratımda keskin bir acı hissettim."Lanet pezevenk ! Gücün bana mı yetiyor?!Ben senin tanıdığın kızlara benzemem !Sana itaat etmem anladın mı beni?Şimdi çek o pis ellerini üzerimden!" "Biliyor musun sert olman beni daha çok etkiliyor.Bence susmalısın yoksa ..." "Sen ancak tehtid edersin zaten !Korkak tavuk!" "Eğer biraz daha konuşursan seni becererek öldürürüm!" Yumruğumu sertçe omzuna geçirdiğimde hafifçe inledi.Canını yakabilmiştim.Hızla beni odadan içeriye doğru sürüklemeye başladı.Yatağa fırlatıp çekmeceleri hızla açıp içinden kelepçe çıkarttı.Yatağın demirlerine kelepçeği takıp hızla bileğimi kavradı.İki elimide kelepçelemişti.Bu onun için zor olmuştu çünkü baya zorluk çıkartmıştım."Siktiğim çeneni kapatana kadar burda aç susuz kalda aklın başına gelsin!" "Sen bana ne yapacağımı söyleyemezsin!" "Bence bu halde bunu söylemen baya garip!" Piçimsi bir gülüş fırlatıp odadan çıktı.Bileklerim acıyordu."Lanet piçin tekisin!" O kadar bağırmıştım ki boğazım acımıştı.Ayaklarımı kendime çektim.Baya soğuk olmuştu."Götüm dondu lanet olası" Pencereden dışarı kısa bir bakış attım.Her yerde ağaçlar vardı.Lanet olsun burası ormanın içinde miydi yani?Siktir! Ormanda böyle bir sadistle kalıyor olamam herhalde.Lanet olsun !Ne bokuma o kadar içtiysem?! Son kez şansımı denemeye karar verdim.Acaba ne dersem beni çıkartır?Acıktım? Hayır zaten amacı beni aç bırakmak değil miydi?Üşüdüm?Pek umrunda olacağını sanmıyorum.Ama tuvalet ,kahretsin çok zekiyim."Tuvalete gitmem gerek!" umursamıyordu piç!"Altıma edicem lanet olası!" Adım seslerini duyduğumda rahatladım.Kapı yavaşça açıldı ve saniyeler sonra yanıma geldi."Altına edebilirsin bebeğim sorun değil.Ama o lanet çeneni kapamazsan seni gebertirim." "Lütfen aç şu kelepçeleri." "Uslu durmuyorsun ki!" "Tamam durucam hadi aç şunları!" "Eğer uslu durmazsan daha kötü şeyler olabilir!" "Tamam hadi artık" Yavaşça çekmeceye eğilip anahtarları çıkardı.Kelepçeleri açtığında bileklerimi ovuşturdum.Ben bu hallere düşecek kız değildim!Lanet olsun sana ismini bile bilmediğim gerizekalı!"Bu arada ben Liam " sesini duyduğumda şaşırdım.Düşüncelerimi mi okuyordu bu çocuk?"Bende Kate !Tanıştığımıza memnun olmak isterdim ama üzgünüm sen tam bir p-" Elleriyle beni durdurdu."Ben memnunum bebeğim.Bu arada küfretmen beni tahrik ediyor." Ağzım 'o' şeklini aldığında kahkaha atmaya başladı .Bu çocuk harbiden PİÇ!