Selam!Üçüncü bölümle karşınızdayız.Önceki bölüm oyları için teşekkürler.Umarım beğenirsiniz.Multimedyada ki şarkıyla okuyun ^_^
+10 Vote ^_^
Zeynep &Melike
************
Yarım saattir koltukta oturmuş saçma bir film izliyoruz.Adamlar birbirini doğruyor ve karşımda oturan gerizekalı bundan zevk alıyor.Hayır anlamıyorum nasıl fantezileri var bu çocuğun?!"Cidden bundan zevk mi alıyorsun?" "Sana diyorum!" "Dilini mi yuttun gerizekalı?!" "Kate,o lanet olası çeneni kapayacak mısın?Yoksa ağzına bir şeyler mi vereyim?" Pişkince sırıtıp önüne döndü.Açıkçası korkmuştum.Hadi ama kim olsa korkardı.Tanrım!Beni mi deniyorsun?Ben asla kimseden korkmayan Kate!Sikeyim!"Bence sessiz düşünmelisin !" Sesini duyduğumda şok oldum cidden sesli mi düşünmüştüm?Kahretsin!"Kate yanıma gel!" "Niye?" "Ben öyle istiyorumda ondan!" "Ben istemiyorum ama!" "Kate buraya gel dedim." Kükremesiyle ürktüm.Ama gitmicem işte !Ben onun kölesi değilim."Kate o seksi bacaklarını kırmadan gel buraya!" "Gelmiyorum işte !Bana her istediğini yaptıramazsın!" "Kate son kez uyarıyorum.Sabrımı taşırma !Ben o bacaklarını kırmadan buraya gel!" "Gelmiyorum dedim!Sağır mısın?Yoksa aptal mı?!" Hızla yerinden kalkıp yanıma geldi.Tam ayağa kalkacakken beni belimden kavrayıp omzuna aldı."Bırak beni!Seni piç!Bıraksana ya!" "Seni uyarmıştım.O lanet dilini kesmeden kapa çeneni.Sabrımı taşırdın ve devam ediyorsun!" Hızla yukarı doğru çıkmaya başladı.Birden kendimi sert zeminde buldum.Başıma ağrı saplandı.Gözlerimi açık tutamıyordum.Görüntü bulanıklaştığında "Liam" diye fısıldadım...
Liam'ın Ağzından:
Güçsüz bir fısıltı duyduğumda arkamı döndüm.Kate kanlar içinde yerde yatıyordu.Hızla yanına koşup kucağıma aldım.Yavaşça yatağa bırakıp telefonumu cebimden çıkardım.Ne bokuma beni sinir ediyorsa!Rehbere girip Doktor Heller'ı aramaya başladım.Biraz çaldıktan sonra açtı."Alo ben Doktor Heller buyrun?" "Tamam kes!Acil verdiğim adrese gel!Çabuk ol"Bir şey söylemesine izin vermeden telefonu kapattım.Tanrı aşkına bu kız canına mı susamış?Benimle uğraşması gerekmediğini öğrenememiş sanırım!Ona kim olduğumu öğretmem gerek sanırım.Neden bu kızı yanımda tuttuğum hakkında hiçbir fikrim yok.Ama ben zoru severim.Bir gün benimle uğraşmaması gerektiğini öğrenicek.Çalan zille düşüncelerim dağıldı.Hızlı adımlarla kapıya yöneldim.Doktor Heller panikle içeriye girdi."Hasta nerde?" "İçeride " Yukarı çıkıp odayı gösterdim."Aman Tanrım!Ne oldu ona böyle?" "Düştü ve kafasını çarptı" Sakinliğim karşısında şaşırmış olacak ki ağzı bi metre açıldı.Hadi ama sanki hiç başını çarpan insan görmemiş!Ahmak Herif!" İşini yapıcak mısın?" "Tamam tamam!" Hızla başını sarmaya başladı.
Kate'in Ağzından:
Gözlerimi açtığımda bir yatakta yatıyordum.Başım çok ağrıyordu.Etrafıma baktığımda koltukta yatan biri vardı.Gözlerimi kırpıp bir daha baktım."Bakar mısın?Şitt!" Gözlerini hafifçe açtığında gülümsedi."Demek uyandın" "Sen kimsin?" "Dalga mı geçiyorsun?" "Hayır !Gerçekten hiçbir şey hatırlamıyorum." "Hatırlamıyor musun? " "Evet!Sen kimsin?" "Be-n senin sevgilinim!"