Se spune ca in viata sunt suisuri si coborasuri;dar se pare ca in viata mea sunt doar coborasuri!
Porneste masina idioata!!!asta sunt eu,avand o criza de nervi din cauza camionetei luata de la un tip in care nu cred ca ar fi trebuit sa ma incred.Mdea.Si normal,cum in viata mea sunt doar coborasuri trebuia sa ploua;nu!?
Macar am mereu langa mine o persoana pe care ma pot baza,draga mea prietena Anna care imi este alaturi la bine sau la rau.Pe ea pot conta in orice situatie.Stie si ca am multe probleme cu masina.
-Hei Anna!Sti ca te iubesc mult mult de tot,nu?
-Vin dupa tine in 10 minute.spuse ea chicotind.
Locuiesc singura intr-o locuinta sociala.Parintii mei se pare ca m-au considerat ca fiind o mare gresala asa ca m-au parasit la maternitate.Unei asistente ii s-a facut mila de mine si m-a luat la ea acasa unde m-a ingrijit si m-a crescut,Mrs Holt.O consider ca fiind mama mea.Mereu am crezut ca mama iti este cel care te creste nu cel care te face si apoi te paraseste.Cu ea am stat timp de 17 ani intr-o casa modesta.Merg si o vizitez aproape zilnic.De fiecare data ne serveste cu ceai si fursecuri.Mai raman uneori noptile la ea deoarece este in varsta si are nevoie de ceva ajutor.
Aud telefonul sunand si ies din garsoniera mea.Incui usa si ascund cheia sub pragul usii.
-Oare cu ce o sa ma mai chinuie Rebeka astazi?Oare ce-am facut sa o supar asa tare in a XI-a?Mai sti cand eram toate trei.Ce vremuri....
-Gandeste pozitiv!
-Cum ai spus aceste cuvinte cu mi-au aparut in minte scene oribile cu Rebeka si cu mine.Viata mea e un calvar!Vreau sa te intreb ceva.Vi astazi la pranz la mama?Ne-a invitat de saptamana trecuta si a spus ca o sa ne faca o surpriza.
-Oare ce-o sa fie bun?
Dupa 10 minute de mers am ajuns la liceu.Suntem la liceul Ganado High School din sudul Manhattenului.
Mai sunt 3 minute pana la inceputul orei de istorie.Nu eram obisnuita sa intarzii la vreo ora asa ca m-am dus grabita pe holul principal si ajung la dulapul meu.Deschid usa,iau cartea si caietul pentru ora ce urmeaza si ma intorc sa plec.
-Mai mai mai!Iar mergi la domnul Peach sa te milogesti pentru note?spune Rebeka aproape strigand pentru a fi auzita de toata scoala.
-Rebeka,nu te-ai cam saturat sa ma chinui mereu si mereu?Cu ce ti-am gresit?Nu mai sti cat de bine ne intelegeam?Nu mai sti cum stateam tot timpul impreuna ,eu,tu si Anna?
-Nu pot uita nici ce mi-ai putut face.Nu o sa te iert in veci pentru asta.
Eram cu ochii in lacrimi si ma uitam in ochii ei plini de cruzime si satisfactie,incat nici nu am observat cum una din "clonele" Rebekai pune mana pe caietul de istorie si il da rivalei mele.
-Vrei sa vezi cum o sa-ti rescrii imediat caietul dupa ce o sa fie rupt in mii de bucatele?
-Rebeke n-!
Nici nu sta pe canduri si incepe sa rupa file din caiet si sa le arunce pe jos fara pic de mila.Scoala rade iar de mine!Incep sa ma obisnuiesc cu aceasta senzatie din ce in ce mai mult.Dar fiecare gest al ei ma uimeste.
Ma las repede jos si-mi pun mana pe frunte sprijinindu-ma de dulapuri.Trebuia sa plec la ora daca nu doream sa am vreo predica din partea domnului Peach.Mi-am adunat foile,am meras la baie pentru a-mi da cu apa pe fata si apoi am plecat spre clasa.Cand am luat coltul am vazut ca domnul Peach deschide usa si intra silentios.Am fugit cat de repede m-au tinut picioarele inainte sa il supar prea tare.Ma considera o eleva serioasa cu care putea sa lucreze.Am intrat in clasa cand el se aseza la catedra.
CITEȘTI
Lose Control
Novela JuvenilJane Ritt,studiaza la liceului Ganado High School.Ea ajunge sa isi piarda controlul in fata baiatului rau al cartierului Manhattan,Josh Park.Park s-a lasat de scoala acum ceva timp si isi petrece majoriatea timpului alaturi de gasca.Emotiva Jane fac...