Sowon yang terkejut melihat begnya di tangan Namjoon.Dia menghampiri Namjoon dan...
Pang!
Namjoon memegang pipinya setelah ditampar oleh Sowon.Semua yang menyaksikan scene itu terkejut dengan tindakan Sowon."Aku paling benci kalau ada orang sentuh beg aku..tanpa sebab.."muka Sowon merah kerana manahan marah."Ya!Apa hak kau nak tampar aku!"jerit Namjoon.."Sape kau nak cakap pasal hak hah??!"balas Sowon dengan nada yang keras."Perempuan kurang ajar!"Namjoon mengangkat tangannya dan hampir sahaja ingin menampar Sowon."Kenapa berhenti?Tak berani?"tanya Sowon keras.Semua yang berada di situ merasa tidak sedap hati..Eunha melangkah ke arah Sowon."Sowon..sabarlah,jom pergi tandas,jap lagi dorang nk masuk kelas.."pujuk Eunha.Umji yang hanya melihat dari tadi apabila melihat keadaan Sowon yang tidak pernah marah sampai macam itu.GFriend terus keluar dari kelas itu.Namjoon yang rasa dirinya sangat teruk sehingga ingin menampar seorang perempuan.Terus menyepak meja yang berada di hadapannya."Namjoon..kau okey tak?"tanya Jin."Macam mana kau boleh sampai nak tampar dia..?"tanya YoonGi."Dahlah..tak payah ungkit..jom duduk.."Jungkook menarik tangan Namjoon supaya duduk di mejanya.
*tandas perempuan
Sampai sahaja di tandas,Sowon terus sahaja menangis.Umji yang berasa kasihan terhadap Sowon terus bersuara."Sowon..aku tak pernah nampak kau marah sampai macam ni sekali..kau teringat dekat perbuatan ayah kau ke??"tanya Umji..Sowon terus pusing menghadap Umji lalu memeluk Umji.
Flashback..
"Maafkan saya abang..."suara seorang perempuan merayu diiringi tangisan kedengaran lemah."Aku cuma nak duit..susah sangat ke kau nak bagi???"seorang lelaki mencengkam kasar rambut perempuan itu."Abang...abang..sa..sa..sa..kit.."rungut perempuan itu."Apa?sakit?ni baru sakit..!!"lelaki itu terus menampar dan meyepak perempuan itu...Dari jauh seorang budak perempuan menangis ketakuta."Omma..omma..omma..!!"budak itu berlari ke arah ibunya yang terbaring lemah di atas lantai."Appa!appa!berhenti..kesian omma.."rayu anak kecil itu sambil menangis dan memeluk ibunya.."Tepilah!"ayahnya itu menampar lalu menolak budak itu sehingga pengsan kerana terhantuk lalumenikam ibunya.Tak lama kemudian pintu rumah tersebut terbuka dan seorang lelaki menuju ke arah budak itu dan dua orang polis menahan ayahnya..
Flashback end..
"Sabarlah Sowon.."pujuk Yerin.Sejak kejadian itu,Sowon membenci lelaki yang berkasar terhadap perempuan."Dah..sekarang kau cuci muka..then,kita masuk kelas.."pujuk ShinB pula.."Apa ni Sowon,janganlah nangis..tak comel dah tau.."gurau Yuju..Sowon tersenyum"Thanks korang.."ucap Sowon."Kawan kan.."mereka semu ketawa lalu keluar dari tandas dan melangkah ke arah kelas mereka.
Sebaik melangkah masuk ke kelas..Namjoon dan kawan2 memandang ke arah Sowon yang matanya telah menjadi merah..Mereka semua menjadi takut dan bersalah tapi tidak bagi Namjoon yang berasa dendam dan benci mula menguasainya terhadap Sowon.
*di rumah Namjoon
Namjoon menghentak badannya ke atas katil.Segala plan telah muncul di dikepalanya untuk membalas dendam.'Kau fikir sebab kau perempuan buat aku tak berani nak balas dendam..aku akan buat lebih hebat untuk kau Sowon...'Namjoon bercakap dalam hati.
(Keesokan harinya)
*di sekolah(kelas)Pada hari itu,Namjoon ke sekolah seperti biasanya bersama kawan2nya.Namjoon tidak memberitahu kawan2nya tentang plannya terhadap Sowon.Sepanjang pembelajarannya berlangasung,Namjoon tidak sabar menunggu masa yang dinanti-nantikannya.
Kring!kring!
Sebaik sahaja loceng rehat berbunyi,Namjoon terus berjalan ke arah kawan2nya."Korang pergi dulu..aku ada benda nk settlekn,jangan cari aku..sampai aku cari korang.."beritahu Namjoon lalu meninggalkan kawan2nya lalu melangkah kearah Sowon dan menarik Sowon sehingga ke rooftop sekolah.Namjoon sempat memberi amaran kepada lawan2 Sowon supaya tidak mengikuti mereka.
Sampai sahaja di rooftop Sowon merentap tangannya dari dipegang oleh Namjoon."Kau nak apa??"tanya Sowon sambil memegang tangannya yang mula merah kerana sakit."Kau rasa??"Namjoon memandang ke arah Sowon dan menghampirinya."Kau nak apa??!!"keras suara Sowon.Namjoon memegang kepala Sowon lalu mencium mulut Sowon dengan kasar.Sowon yang terkejut memukul dada Namjoon beberapa kali dan menolak Namjoon,tapi tidak lepas.Setelah beberapa minit, Namjoon berhenti mencium Sowon dan memandang Sowon tajam."Ya!!!"Sowon menolak Namjoon lalu..menampar pipi Namjoon.Namjoon memegang pipinya,lalu menampar pipi Sowon dengan kuat sehingga Sowon terjatuh.
"Namjoon!!".Umji menjerit nama Namjoon,Namjoon yang terkejut terus memandang."Namjoon..apa kau buat ni??"tanya Hoseok yang baru sampai..Gfriend menuju ke arah Sowon yang pengsan setelah ditampar oleh Namjoon."Sowon..bangun..sowon.."Yerin menampar pipi Sowon perlahan.Yuju yang hanya diam,melangkah ke arah Namjoon.."Kau kenapa tampar dia?kau tahu tak dia trauma?time kecik dia kena dera dengan ayah dia..sekarang kau pulak?apa kau tak puas hati dengan dia????!!!!"marah Yuju keras.Namjoon yang hanya diam terkejut mendengar apa yang dicakap oleh kawab Sowon itu..
Mereka membawa Sowon ke hospital..Namjoon berasa bersalah sangat terhadap Sowon.Namjoon tidak tahu langsung yang Sowon mempunyai trauma.Namjoon menjaga Sowon setiap hari dan sanggup tidak makan.Semua kawan2nya merasa kasihan terhadap Namjoon.Tak lama kemudian Namjoon telah tekena deman teruk selama seminggu..dan selama seminggu itulah membuatkan Namjoon rasa bersalah teramat terhadap Sowon dan ingin memohon maaf kepadanya.
Setelah sebulan tidak bertemu dengan Sowon sejak kejadian itu,dan Namjoon tidak ke sekolah kerana
teruk..Namjoon mula ke sekolah seperti biasa walaupon demamnya tidak hilang lagi.Bangtan Boys berkumpul di tempat biasa sebelum ke sekolah dan menunggu Namjoon."Namjoon betul ke nak pergi sekolah ni???"tanya YoonGi kepada kawan2nya sementara menunggu Namjoon."Rasanya,dia kata bosan duduk rumah je..tapi demam dia tak hilang lagi.."balas Hoseok sambil kepalanya sibuk mencari kelibat Namjoon."Biarlah..kesian aku tengok Namjoon,tak pernah aku tengok dia rasa bersalah macam tu.."ujar Jungkook sambil matanya tumpu pada telefon bimbitnya."Tu..Namjoon dah datang..."beritahu Taehyung sambil menunjuk ke arah Namjoon yang berjalan ke arah mereka dengan lemah."Sorry guys..."ucap Namjoon.Semua yang berada disitu terkejut setelah dengar ayat yang dikeluarkan oleh Namjoon itu."Are you okay..Namjoon??"soal Jimin pelik dan terkejut."Hmm...jomlah pergi sekolah."Balas Namjoon lemah.Mereka pon berangkat ke sekolah....Sampai sahaja di didepan pagar,kelihatan pengawal keselamatan ingin menutup pintu pagar sekolah.Tetapi,sebaik sahaja nampak Bangtan Boys dengan segera pengawal keselamatan itu membuka kembali pintu pagar.Namjoon hanya tersenyum memandang pengawal keselamatan itu...Tbc...
YOU ARE READING
Enemy Love Story
FanfictionBts merupakan pelajar di Bangtan High School.Mereka merupakan pelajar yg terkenal sebagai pembuli.Ramai yg telah menjadi mangsa mereka terutama pelajar perempuan.Pada suatu hari.sekolah mereka telah menerima sekumpulan pelajar perempuan sebagai pela...