2.

46 18 8
                                    

Priveam atenta ecranul din fata mea. Da, era din nou el in carne si oase, la fel de frumos poate putin mai frumos, cu aceeasi privire enigmatica, acelasi par matasos si brunet. Acelasi el. Acelasi baiat de care am fost indragostita mereu.

Priveam filmul "Pe vremuri", actorul ce cu maiestrie isi juca rolul imi starnise mii de emotii. Stateam incremenita, fara sa fac vreo miscare, aerul devenind din ce in ce mai putin.

Am incercat sa-l uit, sa-mi creez o cariera si sa am o familie fericita. Tot timpul meu l-am irosit alergand dupa un baiat cu inima de  gheata care nici nu ma baga in seama. El a ajuns model,  actor renumit pe cand eu o simpla profesoara de limbi straine in cel mai obisnuit liceu. In momentul in care mi-am dat seama ca el merita ceva mai bun decat mine a fost prea tarziu, el a reusit sa mi se strecoare in inima si sa-si construiasca un palat, unde va trai fara plata. Dar pana la urma, pentru toate exista si un sfarsit si sfarsitul sau este moartea mea.

M-a lasat cu ochii in soare si un suflet ranit. 

Filmul "Pe vremuri" avea ca tema principala doi indragostiti iar filmul
imi aducea aminte de tot ce incerc eu sa uit.

Am iesit afara si am inceput sa plang. Plangeam pentru ca imi era dor de el. Ma durea sufletul cand ii priveam chipul pe coperta unui jurnal sau in internet, deoarece stiam ca traim in lumi diferite si ca nu mai exista sanse sa il intalnesc vreodata. Si asta durea, gandul ca noi doi nu avea cum sa ne intalnim ma ingrozea.

Mi-am indreptat privirea spre cer si cu jumate de voce am soptit.

-Doamne, stiu ca nu este al meu dar te rog ai grija de el oriunde ar fi. Nu cred in miracole dar daca ai putea sa imi oferi o singura sansa s-ai zic tot ce nu am fost in stare s-ai marturisesc acum patru ani, ti-as fi recunascatoare toata viata. Stiu ca cer prea mult dar sper sa imi auzi cuvintele.

Te rog, ajutama.

Mergeam inapoi spre casa, cand o femeie cu par negru, lung, m-a apucat brusc de umeri si mi-a zambit caraghios.

-Aici erai, o singura sansa, un singur film. Doar asta iti ofer.

Apoi totul deveni in ceata. O vedeam pe femeie cum scotea pe gura niste cuvinte si ma privea cu ochii ei căprui, dar corpul imi ceda inainte de a o interoga.

Printre zâmbete Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum