A ras de mine minute intregi, iar mie nu imi vedea a crede ca el este real, posibil imaginatia din nou imi joaca feste. Fara sa ma pot tine in maini i-am sarit in brate stragandu-l strans.
Parfumul sau barbatesc minunat s-a combinat cu parfumul meu dulce. Si credeam ca asta e sfarsitul, mirosul din jur imi ingheta fiecare celula. Un sentiment nou si atat de placut m-a inghitit.El s-a oprit din a se mai rade si si-a inconjurat si el mainele in jurul meu. Pluteam in adevaratul sens al cuvantului. Asta este lucru de care tanjeam cel mai mult, sa-l simt aproape de mine. Eu sa ma las purtata de el, sa simt caldura corpului sau si sa savurez de minutele unice pe care nu am idee cum le-am obtinut.
Mereu am crezut ca sunt o fata ce poarta doar ghinion din urma sa. Oriunde nu plecam fara doar si poate mie mi se intamplau niste lucruri atat de nesemnificative dar totodata rusinoase, spre exemplul daca merg pe drum numaidecat trebuie sa isi faca aparitia o pietricica de care sa ma impiedic si sa cad apoi toti sa-si intoarca privirile spre mine. Eu doar am acceptat acest lucru ca sunt o impiedicata si in casa si in transport si mi-am continuat viata.
Dar acum cred ca visez, oare de ce asa un miracol mi se intampla mie?Mi-am intrerupt gandurile si cu
regret m-am desprins din imbratisare si am incercat sa schimb atmosfera care s-a creeat intre noi.-Dustin, nu merg la petrecere, am zis primul gand ce mi-a trecut prin minte.
-Nici sa nu te gandesti. Vei merge, si cu asta punct, vin la sa te iau la 20:00 sper sa fii gata. Spunand aceste cuvinte a parasit camera lasandu-ma singura cu umbra mea tacuta, imi pare rau ca nu prea comunica cu mine, chiar daca eu mereu ma plang pe destinul meu nenorocit.
Am oftat si am cazut jos trecandu-mi nervoasa o mana prin parul meu castaniu.
M-am privit inca odata in oglinda si am zambit amar.
- Acum sunt frumoasa, am toate calitatile necesare pentru o cariera de model. Sunt una dintre fetele din jurnal. Perfectiune exterioara ce sa zic.
Va fi simplu sa-l fac pe Dustin sa ma placa avand infatisarea Lolitei. Mi-am aruncat privirea prin camera si am inaintat grabita catre dulapul ce ma informa ca aici se afla tot de ce am nevoie.
Am deschis dulapul si am respirat usurata. O multimea de haine stateau frumos aranjate. O rochie de culoare violeta mi-a atras atentia si fara a mai sta pe ganduri am luat-o la probat.
Mi-am privit inca o data chipul frumos in oglinda si mi-am confirmat parerea mea despre infatisarea Lolitei. Era dea dreptul frumoasa, parul castaniu era putin mai scurt ca al meu, avea ochii albastri senini si profunzi in timp ce ochii mei aveau culoarea verde. In concluzie pot zice ca Lolita este perfecta, pana si corpul ei este cu forme si in acelasi timp slabuta. Ceea ce ne diferentiaza in acest moment este partea interioara. Sufletul meu a ramas la fel cum a fost odata.
Soneria de la usa s-a facut auzita, iar eu am inceput a face pasi pentru a deschide calea micului meu actor Dustin. Stiam ca este el, mainele au inceput sa-mi transpire. Mi-am luat inima in dinti si am deschis usa.
Ochii sai gri ma analizau din cap pana in picioare. Se pare ca ii plăcea rochia mea violeta cu un decolteu dragut, la fel si cocul rebel ce imi dadea un aer de fata cuceritoare. Stiam prea bine ca arat superb. Ah, nu eu ci Lolita arata superb.
-Mergem sau te mai holbezi la mine?
spun eu chicotind.-Mergem, zice el sec.
Aerul rece de afara mi-a reamintit ca sunt si eu om care simte frigul si alte mofturi ale vremii.
Dupa douazeci de minute de tacere chinuitoare am ajuns la petrecere.
Am coborat din masina, Dustin luandu-mi mana mea micuta in mana sa uriasa. Asta se simțea atat de bine.
Un simplu gest, insa atata agitatie in interior.O multime de adolescenti cu bautura in mana si cu priviri perverse, pozitii indecente se zareau in interiorul vilei mare in care se dadea petrecerea.
M-am panicat putin, deoarece nu sunt genul de fata care sa mearga pe la petreceri, doar mana lui Dustin ma linistea. Mi-am muscat limba pentru a prinde curaj si impreuna cu partenerul meu din aceasta seara am inaintat spre haosul din interior ce prevestea multe intamplari.
CITEȘTI
Printre zâmbete
Short StoryTe păstrez în inima mea, chiar dacă ştiu că nu sunt singura care o face.