Vidím Harryho ako sa približuje ku chladničke. V celom dome je tma, keďže je hlboká noc. Čakám za stenou a sledujem ako si vyberá z chladničky mlieko. Keď sa chystá napiť, pristúpim k nemu zozadu a okolo krku mu stiahnem kožený pás, ktorý mám pevne obmotaný okolo rúk. Škrtím ho. Snaží sa brániť, ale je úplne bezmocný.
„Som hore, bol to len sen!" tvár si skryjem do rúk a zhlboka vydýchnem. Som človek bez citov, ja nemávam nočné mory. Síce to bola len spomienka, ako ma môj nevlastný otec Harry trénuje, aby som ako vrah prežil, ale vydesilo ma to. Harry ma naučil všetko čo viem a keď zistil, kto... Čo som, nezavrhol ma.
Ako každé ráno, spravil som si čiernu kávu a sadol za počítač. Už mi chýba moja závislosť. „Travisa práve prepustili z väzenia za vraždu. Vyviazol z toho veľmi ľahko, keďže je neplnoletý, dostal len 2 roky." Nahlas premýšľam popri pití kávy. Mojej spravodlivosti však neunikne. Súdny znalec v rezoch na jeho obeti videl len „psychické zrútenie" ale ja v tom vidím prácu mladého vraha. „Cŕŕŕ... Cŕŕŕ"
Vyruší ma zvonenie mobilu. „Ahoj, zastavíš sa dnes u mňa?" jej milý hlas ma donúti sa usmiať. „Jasné. Za chvíľku som u teba." Ako zvyčajne, nečakám na odpoveď a zaklapnem mobil. To bola Rita, moja priateľka. Zo začiatku to bol len ďalší bod Harryho pravidiel, ako zostať nažive, ale po tom polroku čo sme spolu, som si ju celkom obľúbil.
Dopil som svoju kávu a sadol do auta. Už mi chýbalo len pár ulíc od Ritinho domu, keď v tom som uvidel Travisa ako ide s nejakým chalanom do lesa. Mám tušenie, že zas bude vraždiť. Rýchlo som zaparkoval a bežal za nimi. Uvidel som Travisa ako zo zadného vrecka vyťahuje nôž a chystá sa bodnúť toho chalana do chrbta. „Hej chalani. Nevideli ste tu frisbee?" Moje pohotové zakročenie sa môže zdať hlúpe, však pomohlo. Dali sa na útek a ja na cestu ku Rite. Už aj tak meškám...
„Ahoj zlatko." Hneď ako mi otvorí ju pobozkám. „Dexteeer!" Jej syn Cody na mňa skočí a zdvihnem ho na ruky. „Pozrieš si s nami film?" Jeho veľké oči mi nedovolia povedať nie a preto hneď zamierime ku gauču. Rita sa ku mne túli a Cody na mne leží. Zo začiatku to malo byť len krytie, ale teraz mám pocit, že ten malý chlapec a ona zo mňa robia človeka. Som síce vrah, ale im by som v živote neublížil. Som monštrum, ale myslím, že mi na nich záleží. Ja niečo cítim? Mám pocity?
YOU ARE READING
Dexter
RandomVrah, ktorý necíti nič. To je presne Dexter. On však nevraždi pre potešenie. Snazi sa spraviť zo sveta krajšie miesto, tym najhorším spôsobom. Čo sa z neho nakoniec stane?