„Tak ako ste pokročili s tou novou vraž...?" Ani som nestihol dopovedať, keď v tom sestre zvoní mobil. „Čože našli ďalšie telo?!" nebol som si istý, či v jej hlase bola počuť viac radosť, alebo odhodlanie. Bol to jej prvý prípad a fakt jej na ňom záležalo. „Poď Dexter, musíme ísť." Schmatla ma za ruku a už sme sedeli v aute.
Prišli sme na miesto činu, kam nás zavolala poručíčka LaGuertová. Predrali sme sa cez dav ľudí a prešli cez policajnú žltú pásku obtiahnutú po okolí. A v tom to vidim. Tak isto ako predtým. Chirurgicky presné rezy, kusy tela precízne naukladané a žiadna krv. „A kde je hlava?" zas ako zvyčajne ma z myšlienok vytrhol sestrin hlas. „K-kde je hla..?" keď som si uvedomil, že hlava chýba, nezmohol som sa na slovo. Je to jeho podpis, alebo experimentuje? Hrá sa s nami na mačku a myš? „Ináč Dex, ty si mal na vrahov vždy dobrý nos. Nemáš nejakú radu?" Debryna prosba o pomoc bola tak jasná, že som jednoducho musel.. „Žily na tele nie sú stiahnuté, čiže to musel robiť v chladnom prostredí. Predpokladám, že chladiarenský voz." Jej úsmev hovoril za všetko. „Ďakujem Dex... Si super. Vidíme sa zajtra." Už je toho na mna veľa.. Mal by som si dať pauzu a trochu oddýchnuť. Zavolám Angela a uvidím, kam pôjdeme. Bude to pánska jazda.
„Chalani ten bowling bol super. Majte sa." Áno, bowling. Ďalšia primitívna snaha zamaskovať beštiu skrývajúcu sa vo mne menom Dexter. Keď nasadnem do svojho malého kabrioletu, vidím ako okolo mňa prejde veľké mraziarenské auto. Hneď zbystrím a vydám sa za ním. Mám také zvláštne tušenie, že je to on. Sledujem ho po úzkych uličkách, až sa dostaneme na uzavretý most. „Prečo sa otáča?" Poviem si sám pre seba a už len vidím letiacu hlavu na moje čelné sklo. Kým som sa spamätal, auto už je dávno preč a medzi časom stihla prísť aj polícia. „Takže si ho nevidel?" Je divné, keď ma vypočúva vlastná sestra... „Áno presne tak. Oslepilo ma svetlo a jediné čo som videl bola hlava letiaca na moje sklo."
Po pár hodinách ma konečne pustili domov. „Tento deň bol príšerný..." Rozmýšľam medzitým ako odomykám. Hneď idem k umývadlu, pri ktorom si chcem napustiť vodu, keď v tom si všimnem krvavo-červenú mašličku obviazanú na dvierkach mraziaku. Otvorím ho a celý môj svet zastane. Je tam rozsekaná barbie bábika a každá časť jej telíčka je obviazaná červenou hodvábnou mašličkou. Rezy sú rovnaké ako používa On. Mal by som byť vydesený, ale vôbec nie som. Práve naopak. Môj nový kamarát so mnou chce hrať hru. A ja sa kurva chcem hrať s ním.
YOU ARE READING
Dexter
RandomVrah, ktorý necíti nič. To je presne Dexter. On však nevraždi pre potešenie. Snazi sa spraviť zo sveta krajšie miesto, tym najhorším spôsobom. Čo sa z neho nakoniec stane?