Ahooj lidi mám tu pro vás nový příběh. Je to o partě kamarádů, kteří nastupují na střední. Omylem vejdou do špatných dveří, kde byla místnost do které je zákaz vstupu. Více se dozvíte v příběhu.
Alex Leoni- Leonardo Cecchi
Alex je pozitivní, chytrý, milý a schopný. Je velkorysí
Nicole De Ponte- Eleonora Gaggero
Nicole je vnímavá a velkorysá. Občas umí být i vážná a snaží se udělat ze světa lepší místo.
Christian Alessi- Saul Nanni
Christian je Alexův nejlepší kamarád. Je velmi veselý a milý a navíc vynikající fotbalista.
Emma Castelli- Beatrice Vendramin
Emma je milá, sebevědomá, přátelská a moc ji baví zpívání. Právě Emma všechny povzbuzuje, aby dali průchod své vášni pro hudbu.
Sam Costa- Federico Russo
Sam je chytrý a zodpovědný kluk. Bývá plachý a nesmělý. Ve škole tvrdě pracuje, protože se chce po střední dostat na opravdu dobrou univerzitu.
Linda Rossetti- Roberta De Michele
Linda je populární královna střední školy. Chodí s Tomem a dohromady tvoří velmi silný pár, na který je lépe si dát pozor.
Rebecca- Giulia Guerrinih
Rebecca je nejlepší kamarádka Lindy. Je na vrcholu blaha, že je tak dobrou kamarádkou nejoblíbenější holky na škole. A tak Lindu oddaně a bezvýhradně následuje.
Samantha- Asia Corvino
Samantha také patří do Lindiny party. Baví ji móda a má úžasnou schopnost napodobovat lidi.
Tom- Daniele Rampellos
Tom je kapitán fotbalového týmu. Ve škole platí za vůdce a udělá cokoli, aby to tak zůstalo. Nemá radost, že se ve škole objevil Alex a jeho přátelé.
Barto- Anis Romdhane
Barto je Tomův věrný parťák a spoluhráč ve fotbalovém týmu. Barto je špatný student, potížista a školní průšvihář.
ČTEŠ
Alex & spol
FanfictionPříběh vypráví o třech kamarádech z dětství, kteří společně jdou na střední školu, kde potkávají nové kamarády se stejnými zájmy, jako mají oni. Hlavní postava Alex je člověk, který si střední chce užít a myslí si, že to bude jeden velký večírek, br...