MultiMedya: Deran KOREL
Deran KOREL
Malım ben ya niye böyle bir iddiaya girdim ki? 1 hafta Kuzey'e katlanamam! İşe gitmemeye ne demeli? Arkadaş benim 1 ay sonra çok önemli bir defilem var. İşler nasıl yetişecek? El insaf be. Şuan nerde, ne mi yapıyorum? Kuzey'in arabasının ön koltuğunda, somurtuyorum. Ah ben kazanacaktım ne güzel olurdu. Neyse yaptın bir mallık çek cezasını Deran.
Deniz: Sıkıldım ben amca. Ne zaman eve varıcaz?
Kuzey derin bir nefes aldı. Çocuk bakmak ona göre değildi. Hemde hiç! Çocuk can sıkıntısından patlıcak. Kaşlarını da çattı, kesin kötü bir şey çocuğa diyecek çocuğa. Ağzını açmasına izin vermeden konuştum. Çocuğu üzmesine izin veremem yani.
Deran: Eve gitmiyoruz Denizcim.
Kime sordun kızım sen? Manyakmısın nerden çıkartın? Kuzey kaşlarını havaya kaldırdı.
Kuzey: Kim demiş?
Haklı yani kim dedi?
Deran: Ben. Sonuç olarak yakışıklıya bir hafta ben bakıcam, istediğim yerde gezdirim
Kuzey: Bende bu durumda şöför oluyorum yani?
Adamı soktuğun hale bak kızım. Gerçi oh olsun ona!
Deran: Bakıyorum da çok zekisin.
Kuzey: Her zaman ki hâlim.
Deran: Yürüyen ego!
Kuzey güldü.
Kuzey: Söyle bakalım nereye gidiyormuşuz ?
Düşünürmüş gibi sesler çıkarmaya başladım. Dudaklarımı düküp iki parmağımı üstüne koydum ve kendi kendime konuşmaya başladım.
"Lunapark olmaz klişe olaylar yaşanır orda başka başka neresi var ki?"
Ben bunları sesli söylüyordum. SESLİ. Klişe demiştim bir de ya kim bilir ne anladı. Kuzeye baktığımda bana bir değişik bakıyordu. -Ay bekletme yürüyen egoyu eve gitmek istemezsin.- Haklı iç sesim.
Deran: Buldummm.
Deniz kulaklarını kapattı Kuzey ise yüzünü ekşilti! O kadar mı kötü sesim var?
Kuzey: Cırlama hemen. Neresi?
Deran: Ben cırlamam! Piknik yapmaya gidelim ormanlık bir alana.
Kuzey: Bekle cırlamıyorsun.
Araba bir yerde durduğunda etrafa baktım. Önümüzde büyük bir market, yanında kasap vardı. Ben orman diyorum markete getiriyor!
Emniyet kemerimi çıkartırken konuştumDeran: Beni nerenle dinliyorsun?
Kuzey: Sence?
Deran: Soruma soru ile karşılık verme hem ben sana orman diyorum piknik diyorum sen markete getiriyorsun! Burada mı piknik yapıcaz?