Це перша частина цієї глави, згодом буде друга;)Сьогодні субота.Вчора ми приїхали з Джексонвілля.В останній день нашого відпочинку, ми відвідали розвідний міст, який переливався синім кольором.До речі, там на мене якийсь хлопчик зронив морозиво, але Слава Богу, Керол мала у своїй машині майку з надписом " I ❤ Jacksonvill", яку вона дала мені на заміну.Вона сказала, щоб я залишила їй собі, так би мовити, на згадку.
Згодом, ми поїхали у якийсь музей.Лише я одне хотіла у це місце, а усі були проти.Тому, коли ми приїхали туди, то я пішла у музей, а інші - у "McDonald's", який стояв поряд.Джексонвіль справив на мене хороші і теплі враження.Я ще не раз відвідаю це чудове місто.
Сьогодні до мене має прийти Джулія.Ми влаштуємо піжамну вечірку, де будемо їсти попкорн, пити колу, дивитися її улюблені фільми жахів і можливо влаштуємо війну подушками.
Я направляюсь в душ.Мені слід привести себе в порядок.Душ - це все, що мені потрібно, аби підбадьоритись і почати проживати день з новими силами і енергією.
Струмені води масажують моє тіло, я починаю намилювати його своїм улюбленим гелем для душу.Він із запахом персика.Після нього моя шкіра дуже гладка й ніжна, до того ж, Джулія завжди питає мене як називається цей гель.Я не раз казала їй його назву, та вона все одно забуває її.
Закриваючи душову кабінку за собою, яка і так ледве тримається, мої ноги приземлились на білий рушник для ніг.Слід сказати татові, щоб він відремонтував ці душові дверцята або найняв майстра.Другий варіант більш ефективніший, адже, у тата взагалі нема часу панькатися з душем.
Я витираю своє волосся рушником, який має такий самий колір, що й для ніг.Вікна у ванній запітніли, бо я знову забула увімкнути кондиціонер.Стало дуже жарко, то ж я покинула ванну кімнату.
Відкривши холодильник, на якому висіла записка " Кейлі, нас з татом сьогодні не буде.Ми поїхали у відрядження.Подбай про Дореті.Їжа в холодильнику.
Цілую,
Мама".Чергове відрядження...як мені це набридло.Та що я можу вдіяти?Це робота, це цілком нормально.Мабуть.
Зробивши яєшню з беконом собі і Дореті, я почала направлятись у кімнату.Хотіла порадувати моє маленьке чортеня смачним сніданком.Ну, вона б більше обрадувалась пластівцям, проте, вони закінчились.Потрібно не забути їх сьогодні купити, коли я буду йти у супермаркет за їжею для сьогоднішнього дня.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Тепло наших сердець
Teen FictionМері добре вчиться у школі, в неї хороші стосунки з учителями.Вона - активна, добра і співчутлива людина, яка завжди допоможе своїм друзям.Одного разу, вона і її найкраща подруга -Джулія - пішли на вечірку.Там Мері побачила його.Той, що розбив їй се...