🦋

113 31 9
                                    

İyi geceler Adam.
Sen uyu bende bizdeki sensizliği, bendeki sonsuzluğu, sendeki sonu dökecem satırlara, fakat biliyorum seninle olursam yorulursun, yıpranırsın, erir sana adanmış bedenin.
Seni tüketmek istemiyorum adam, tüm benliğini bana adama. 
Durum ciddi, rüyama kadar geldiğine göre. Şimdi seni bir burda görüyor oldum.
Kendimi tanıdığım kadar aşkı bilmiyorum Adam.  Sana aşkı en güzel şekilde yaşatana aşık ol. Ben seni üzmekten aşkı yanlış tanıtmaktan korkuyorum...
İç adam bir sigara daha iç düşüncelerin karışsın dumanla ve ben belki duman olur çıkarım yer edindiğim senden...
Gidemiyorum adam. Sen git lütfen bu ölü bir kadının son dilekleri olabilir...
Anlatamıyorum Adam, içimdeki sönmemiş volkanı, dinmemiş hırçın denizleri, tükenmemiş kaynakları, daha 10  yaşında ölen kız çocuğunu anlatamıyorum...
Kimse olamıyorum bırakta hiç kimse olayım. Birinin varlığı edinmiş kirli bedenimde sana bu bedenle bir şeyler yaşatmak istemiyorum. Senin mutlu olman lazım, çocukluğunu yaşamamış bir kadın seni mutlu edemeyebilir...
Git o yüzden ben gidemiyorsam sen git. Ardında bırak beni, aklından çıkart, o güzel yüreğin benim siyahlarım için atmasın, sen her şeyin en berrağını hak ediyorsun. Etme burda kalıp beni tüketme dayanamam kapımın önünde durmana.
Farklı tenler dileyemiyorum sana kusura bakma ama  mutlu ol çok mutlu ol...
Şimdi benim uyuma zamanım geldi. Seni göreceğim güne kadar, bekliyor olacağım.
İyi geceler Adam...





#nazlgndzz

Benimle Kal *Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin