GALİBA

32 3 0
                                    

(Merhaba arkadaşlar tekrar başlıyorum inşallah beğenirsiniz)

Galiba bana birşeyler oluyor.  Herşey okul yüzünden mi ya da Yağız yüzünden mi . Gözümü ondan alamıyorum. Kahverengi gözleri, koyu renk saçları , gamzeleri (kocaman) , inci gibi dişleri var . Gerçek olan şu ki benden güzel giyiniyor . Daha bakımlı. Bense hiç önemsemiyordum. Kötü birisi değil kızlarla fazla takılması sinirimi bozuyor ve biraz daha terbiyeli olması lazım. Acaba bunları düşündüğümü duysa ne yapar diyorum kendime beni beğenmez tabiki . Onunla konuşmaya çekiniyorum. Yağızcığım da çekiniyor ama rahat görünüyor. 

Kankam Gizem o da anladı birşeyler olduğunu birbirimize bakıp mal mal gülüyoruz bazen . Gizem de de bir haller var aslında ben anlıyorum o da Emre den hoşlandı . Emre nin aklı fikri konuşmak çok konuşuyor . Açık kahve saçlı yeşil gözlü ve küfürbaz  (Yağız dan daha beter) birisi onu anlamıyorum sürekli bağırıyor hocalar derste susturamıyor. Derste çalışsa biraz .

Evet biz çalışıyoruz yani iyi gidiyor dersler. Hocaları da sevdik.

Sınıftaki kızlar çok iyi ama sevemediklerim var havalı tipler ve gelemiyorum öyle şeylere Gizem de öyle takılıyoruz. Bir kız var Ece Yağız a yürüyor. Onu bir elime geçirsem neler olur da artık yani yapacak birşey yok sonuçta ben Yağız ın hiçbirşeyi değilim. Cansu var Emre ye yürüyor o kadar sinir bozucu bir kız ki hareketleri çok yapmacık ve kendini prenses sanıyor. Gamze var iyi kız ama biraz gıcık arada bir konuşuyoruz yani . Gamze de galiba Can dan hoşlanıyor ama sevgilisi var çok garip biz de çözemedik.  Deniz ile neredeyse hiç konuşmadım ama hal ve tavırları çok garip yani mal mıdır nedir çözemedim. Deniz ile Tarık sevgili ikinci hafta sevgili oldular sınıf izdivaç programına döndü iyice. Herkes halinden memnun ama .

Ben ise baş örtülü, futbolu seven ,romantiklikle uzaktan yakından alakası olmayan evde PES  oynayan bir kızım yani ailemi çok seviyorum . Annem hemşire babam doktor . Kardeşim benden 4 yaş küçük 5. Sınıf kumral açık kahve gözlü ponçik birşey. Evimiz okula baya uzak yurtta falan kalmayı düşünüyorum hem Gizem de yurtta eğleniriz . Bakalım neler olacak bakacaz.

Gizemcim kumral kahverengi gözlü, bizim okula il dışından geldiği için yurtta kalıyor.  Çok tatlı benim gibi bir kız. Ailesini çok seviyor özlüyor ama 3 hafta da bir eve gidiyor ben de bazen yanıma getiriyorum cips, çikolata,dedikodu ,Yağız ve Emre konuşuyoruz (En büyük hobimiz).

Okulların  açıldığı ilk ay biraz sıkıcıydı yani . Ikinci aya başladık. Beden dersimiz vardı salona indik voleybol oynucaktık . Yağız Emre Tarık ve Ozan  geldi bizde ben Gizem Nazan ve Hatice oynuyorduk . Takım olaya karar verdik Yağız ile Emre bizim takıma geldi . Diğer kızlar oraya gitti . Gizemle elimiz ayağımız titremeye başladı ama oynamaya başladık. Ben servis attım Nazan da bize geri gönderdi Yağız Emre ye attı o da karşıya . Biraz daha geçince biz yokmuşuz gibi oynamaya başladılar. Sinir olduk . Ben bağırdım onlara biz de insanız diye , peki diyip tekrar oynamaya başladılar . Biraz korktuk açıkçası ama olsun bizde oynuyoruz sonuçta . Paslaşarak oynamaya başladık gayet iyi oynuyorduk . Benim başım döndü bir ara o gün kahvaltı yapmamıştım öğle yemeğini de kaçırdım iyi değildim.  Yağız topu kafama fırlattı.  Sertçe yere düşüp başımı zemine çarptım .

(Gizem in ağzından)
Esra ya birşeyler olmaya başladı kahvaltı yapmamış ve öğlen yemek de yiyememiştik tam onunla konuşmaya başlarken Yağız kafasına top attı. Esra birden düştü bayıldı ve kafası kanamaya başlamıştı . Hemen hocaya haber verdik . Ambulans geldi ve gidiyorlarken Yağız da gitmek istedi ama izin vermediler ben gidiyordum zaten ona ne gerek var. Yağız buna çok sinirlendi okuldan kaçıp motorla arkamızdan gelmişler ben ise Esra nın yanında ağlamaklı bir şekilde oturuyordum ambulansta . Ailesine de hastane de olduğu için sorun yaşamadık. Esra sedyeyle acile alındı ben dışarıda beklerken Yağız ve Emre geldi. Emre oturdu, Yağız bir türlü  yerinde duramuyordu . Şükürler olsun Esra uyandı ve bizi yanına aldılar annesi ile babası da onu odasına yerleştirip ilaçlar ve doktorlarla uğraşmaya başladılar.  Uzaklaşınca içeri biz üçümüz girdik ve Esra bize bakıyordu. Şaşırmış görünüyordu.

(Esra nın ağzından)
Yavaş yavaş uyandım annem ile babam benim ile konuşup odadan çıktılar sonra Gizem Emre ve Yağız odaya girdi . Gizem ile hemen birbirimize sarıldık. Emre geçmiş olsun dedi tokalaştık ve çıktı.  Yağız Gizem e 5 dakika dışarı çıkarmısın dedi . Gizem de bana göz kırpıp çıktı.  Yağız geldi derin bir nefes aldı ve oturdu . Nasılsın dedi iyiyim dedim . Kolumdaki serumu ve başımdaki sargıyı gösterip. Sonra bana dedi ki galiba ......

(Okurlar artarsa ikinci bölüm daha hızlı gelebilir. Yorumlarınızı ve beğenilerinizi benimle paylaşmayı unutmayın. Iyi okumalar )

VazgeçmekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin