"Okula başlamak için sabırsızlanıyordum.Annem ve babam'ın hiç istemediği bi okul olsada ,benim için gayet iyiydi.Hatta eski okulumdaki bir çok kişiyle aynı okuldaydim.Bu beni gayet mutlu etmişti aslında. Heycandandan cok lise hayatinin korkuyodum.Sonuçta ilk defa bu hissi tadıcaktım.Okuların açılmasına 2 gün kalmıştı. Benim heyecanım ve korkum zamanla artıyordu."kendi kendime konuşurken mutfaktan bir ses geldi,ürperdim.....
Meğer annem içerden hazırlanıp hazırlanmadığımı merak etmiş.
Şimdi herkes merak etmiştir" neden bu hazırlanma"diye
Okul alışverişi için AVMye gidiyorduk .Hazırlanıp çıktık.
Okul alışverişini yaptıktan hemen sonraoradan çıkmak için kasaya geçmiştim .Taki o kahverengi gözlerle ,o siyah hafif dalgalı saçlarla,o kaslarla burun buruna gelmeden önce....
" Ben şey_özür dilerim "diyebildim .Ah be kızım nasıl becerdin koca yol dururken o karizma abidesine çarpmayı.Neyse aman kötü mü oldu sanki .Ben yine içten içe konuşurken ,o karizma abidesi biseyler söylüyordu.
"Asıl ben özür dilerim .Bu kadar güzel bir kızı nasıl olduda göremedim bende anlamadım ."
Ben kızarmıştım ,aynı domates gibi.....🍅🍅Bunu hissedebiliyordum...Ben o sözler ardından bişey diyemedim.Bana tekrardan fısıldarcasına bişeyler söyledi.
"Sanırım annen geliyo ,ben tekrardan özür diliyorum."
Ben tek bi kelime daha edemeden o gitmişti bile ...Oysaki ben adını bile bilmiyordum.
Arkamdan bir ses ilişti kulağıma...." Kızım o kimdi yanındaki çocuk?"o haklıymış .Nasılda gördü annem o kadar uzaktan. Gerçi söz konusu bensem herşeyi yapar. Bunu biliyordum çünkü birkaç kez onları hayal kırıklığına uğrartmıştım.
Derken AVMden çıkmıştık.Arabaya yerleştikten hemen sonra,evin yolunu tutmuştuk. Yolda giderken aklımdasn bi türlü çıkmıyordu. Neyse ya dedim kendi kendime, birdaha görmeyecektim ki zaten. Ama bu durumdan pekte mutlu değildim.
Eve gelmiştik odama girdiğimde o an sadece yatağa uzanıp uyumak istedim.😴😴
Gözlerimi kapatmamla uyumam bi olmuştu.
Ben her sabah gibi bu sabahta benim can dostum,8 sernelik sınıf arkadaşım HİLALin bana almış olduğu o güzel ayıcığa sarılı bir şekilde uyandım. Ve direk hilali aramak geçati içimden,hem dün yaşananları konuşurduk. Hemen telefona sarıldım. Hilal'i aradım nasılsın falan derken dün avmde yaşadıklarımı anlattım. Hilalde
"Hadi canım ,ciddimisin,de adı falan varmı bişeyler elinde ....." ben tabi " yok ,ne adı nede ona ulaşabileceğim başka bişey..."diyerek hemen somurttum .😥😥
"Neyse zaten bi daha görmem onu"dedim
Hilalde aynı tepkiyi verince rahatladım.Kısa oldu ama gece uyumadan yazmaya çaliştım inanın .....
Yorumlarınızı bekliyorum ..
Beğeneceğinizi umut ederelk bu yola başvurdum. Umarım düşüncelerim doğru çıkar.
Bir sonraki bolum cok guzel olacak bundan emin olabilirsiniz.😅😄
ŞİMDİ OKUDUĞUN
#Herşey Seninle Güzel#
RomanceOnun yanında durmayı o kadar çok isterkenb,neden karşımda görünce dona kalıyordum ki sanki. Onu kaybetmekten o kadar çok korkarken ,neden karşımda görünce dip bucak kaçıyordum.........İŞTE BU TEK KELİMEYLE AŞK....💜💜