☀Hruška aneb „áčko"
~ Úzká ramena a vrchní část těla a velmi snadno přibírá na bocích.
~ Problém: nemožnost nabrat na rukách a veškeré změny se projeví usazením tuku v bocích.
~ Chyba žen: zaměřují se jen na spodní část těla, přitom je důležité zapracovat také na vrchu a dát tělo více do rovnováhy.
~ Cvičení: cviky na ramena a horní část těla (stahování kladky, rozpažování s činkami a tlaky na ramena s jednoručkami), spodní část těla řešit cviky spíše tvarovacími jako výpady či předkopávání nebo dřepy bez závaží.
☀Véčko
~ Opačný typ k áčku - širší ramena, atletická postava, velký hrudník, úzký pas, menší zadek a tenké nohy.
~ Cviky na spodní část těla - pro nárůst svalové hmoty dělat dřepy, legpress nebo mrtvé tahy s nataženýma nohama.
☀Háčko, čtverec
~ Ženy tohoto typu mají zhruba stejně široká ramena i boky, bohužel však i pas.
~ Celkově je postava tvaru čtverce a je třeba upravit plán pro vylepšení křivek takto: pracovat na středu těla, zúžit pas a přibrat svalovou hmotu na těch správných místech.
~ Cvičení: Cviky podobné jako u „V" postavy. Pro kardio je dobrý běh a kolo.
☀ Úzká jako pravítko
~ Ženy jsou hubené, velmi těžce přibírají, mají rychlý metabolismus.
~ Problém: nabírání svalové hmoty
ČTEŠ
All About World
Non-Fiction🌱fakta 🌱zajímavosti 🌱diy 🌱typy ... 2.4.2017 - #15 v kategorii Populárně naučné