Nöbetçi aşık...
Biz olayın aslını konuşalım önce, Pembesi kalsın sonraya. Sen olmayan hallerine bile alışıyordum Kız' ın, sen olduğunda affettiriyordu çünkü. Hiç sevmediği yemekleri bile sevdirdim ya en uygunsuz, karnı burnunda haliyle kız'a, daha da gülmesin bu yürek. gözümün pırıltısını gördükçe, daha bir kaptırıyordu kendini oyunumun inandırıcılığına...
Yıkılmış hayatları kurtardım ben, uçurumun kenarından aldım ellerimle. Başkasını sayıklayan dudakların altındaki sevgi açlığını giderdim, gözümü kırpmadan her gece ve kendi içime ağlayarak... Akan gözyaşlarım sana bile değildi. Karşımdaki umutsuz, yıkık sevdalara ağladım saatlerce, sabaha kadar. Ve yıkılmış hayallerini canlandırdım yeni umutlarla kırık kalplerin. Ne kendim ne de senin için. Sadece aşk için . Unuttum kendimi, bir başkası kirletmesin istedim inandığım aşkı.
Derdini anlatamayan kelimelerim var benim. Cümlenin içine sığmayan, sadece hissedilince anlamlara bürünen... İçinden binlerce hayat geçerken, dönüp arkasına bile bakmayan ve fütursuzca gülümseyen hayatın acımasızlığına... Acıması tükenmiş, merhamet denen duygudan yoksun, yalanlarımın en gerçek olanlarını yazdığım zamanlarım var.
Sen uyu ben masallar anlatayım en tatlı fısıltılarımla. Sen uyu en masum hallerinle, kırgınlıklarına inat hayata ve bana, ve şimdi uyu aşkımın sonsuzluğuna.
Sen bana bakma uyu hiç bilmeden en masum gülüşlere, ben görürüm kabusları senin yerine. Sen en güzel hayallere uyu sessizce.
Dokun yüreğime ver acılarını... Ve uyu gönlümdeki sessiz huzura... Acıları ben aldım...
"Korkarsın bazen ama kaderinin değişeceği gün değildir o. "
"Sen benim çocukluğuma gel, ben senin büyüdüğüne. Sen büyü benim çocukluğumdan bana, bense hep çocuk kalayım sana..."
Her gece rüyamda gördüğüm sen' i bulamayacağım sanki.
"Tanımadığım yüzüne aşığım ben,bedenin sana kalsın, ruhunu ver sen bana, gülüşün aynı kalsın..."
Aşkına tutulan nöbetim bitmemiş yıllardır, uğruna tükettiğim mevsimlere küsmüş gönlüm, parolam "Sen", işaretim yine "Sen".
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aldatılmış Nağmeler...
Romance"Kendim gibi hiç sebep yokken aldatılmış nağmelerim var benim. Yüreğim sana tutsak, bedenim dünyaya kilitli..." "Korkarsın bazen ama kaderinin değişeceği gün değildir o. Sen benim çocukluğuma gel, ben senin büyüdüğüne. Sen büyü benim çocukluğumdan...