8

353 52 2
                                    

Kim si po obede, na ktorom toho veľa nezjedla, šla dať sprchu. Zamkla sa do kúpeľne a nechala na seba dopadať kvapky horúcej vody. Konečne mala čas nad všetkým poriadne popremýšľať. Ako prvé jej zišli na um injekčné striekačky, ktoré skôr ráno videla na stole. Znova jej z toho nabehla husia koža. Radšej nikdy nechcela vidieť ako si to dáva. Jej spomienky zablúdili na noc, v ktorej sa toho stalo na jej vkus až príliš veľa. V hlave si prechádzala všetko, čo sa vtedy stalo. Dotkla sa miesta, kde ju Yoongi vtedy pobozkal a následne sa dotkla svojich pier, kde ešte stále cítila chuť Yoongiho pier.
Vyšla zo sprchy a obmotala sa uterákom. Nakukla do izby, ktorá bola naštastie prázdna a rýchlo pricupitala ku skrini. Všimla si na nej žltý lístoček, na ktorom bolo napísané aby si vzala šaty, prinajhoršom sukňu. Nechápala načo ale radšej poslúchla lístoček a vytiahla bledomodré šaty s dlhým rukávom. Boh vie čo by sa stalo ak by neposlúchla. Šla späť do kúpeľne, kde si vlasy dala do vysokého vrkoča a dala si na seba trocha makeup-u nech nevyzerá ako živá mŕtvola. Dvere izby sa začali pomaly otvárať a dnu vkročil Yoongi so zatvorenými očami.
,,Môžem vojsť alebo si ešte nahá?" opýtal sa a prešiel si jazykom po hornej pere. Nechutné.
,,Čo na to hovoríš?" postavila sa pred neho a Yoongi pomaly otvoril oči a tajne dúfal, že je nahá. Nič nepovedal len prikývol na súhlas, že môže byť, ale jeho vnútro bolo celé nažhavené a najrdšej by tie šaty z nej hneď teraz strhol a na mieste si to s ňou poriadne užil.
,,Nič viac nepovieš?" zamračila sa, pretože dúfala, že povie alebo teda naznačí niečo zmysluplnejšie po tej noci a dnešnom ráne.
,,Oh ver mi, nechceš aby som povedal viac." otočil sa a vyšiel z izby aj s úškrnom na tvári, ktorý značil na čo myslel.
Kim len prekrútila očami a zišla dole, kde už bolo všetko prichystané. Bola fascinovaná tým ako rýchlo vedia urobiť z obývačky tanečný sál. Jin pripravoval nejaké jedlo v kuchyni, a tak sa Kim rozhodla, že mu pomôže.
,,Ani to neskúšaj." ešte ani nevkročila do kuchyne a už na ňu Jin vybehol. Znova to čítanie myšlienok. Bolo až desivé ako presne vedeli odhadnúť, čo chce urobiť.
,,Chcela som len pomôcť." vysadla na kuchynskú linku a kývala nohami.
,,Byť tebou z toho zleziem. Ešte ťa tu niektorí pretiahne." zasmial sa Jin a ja som len prekrútila očami. Nemala v pláne zliezť. Veď čo je zlé na trošku provokácie?
,,Počuj Jin, nevieš kde..." nedokočil Namjoon, keď ju uvidel. Ostal s otvorenými ústami stáť na prahu dverí kuchyne a pomaly sa tam zhromaždili všetci, teda až na Yoongiho. Ten tu chýbal, ale úprimne, keď sa na vás díva 5 chlapcov s burcujucími hormónmi je Vám úplne jedno či je ich o jedného viac alebo menej. A Jin sa medzi nich nerátal. Jin mal vysneného dievča a Kim to teda rozhodne nebola.
,,Tak dosť bolo dívania sa na Kim, teraz je čas aj niečo ju naučiť." vyháňala ich Jin z dverí a Kim zoskočilo z kuchynskej linky a odišla za Jinom do obývačky.
,,Kto chce začať?" opýtal sa Jin a Kim sa ani nestihla spamätať a už stála pred Jiminom, ktorý mal jednu ruku na jej páse a druhou držal jej ľavú ruku.
,,Je dobré, že aspoň vieš základný postoj." zasmial sa Jimin. Jin pustil hudbu. Vedela nejaké základné kroky ale nikdy netancovala.
,,Jimin robíš to úplne zle! Ukážem ti to!" začal sa smiať Hoeseok a šiel vystriedať Jimina. O chvíľu už všetci tancovali ako sa im chcelo a všetkým bolo jedno či Kim vie alebo nevie spoločenské tance. Dokonca sa Kim bavila a uvedomila si, že aj problémoví sú len ľudia, ktorý sa chcú baviť. Jediný kto tu chýbal bol Suga. Kim ho zbadala stáť v tieni v čierných dšínsoch, bielej košeli, čiernom klobúku a s pohárom nejakého alkoholu v ruke. Hneď ako sa im pohľady stretli, tak Kim zamávala aby šiel tiež. Suga sa len usmial ale záporne pokýval hlavou a odišiel do kuchyne.
Kim sa nejak predrala cez všetkých tak, aby si nevšimli, že odišla a šla za ním do kuchyne. Lial si do pohára alkohol tmavej farby a cez hlasnú hudbu nemohol počuť Kim prichádzať. Znova si vysadla na linku a počkala kým sa otočí a zľakne sa. Yoongi sa síce otočil, ale ani trocha sa nezľakol. Biele vlasy mal znova mokré.
Prišiel bližšie k nej a položil pohár na linku napravo od Kim. Hlavu mal sklonenú tak, aby mu nemohla vidieť do očí. Prišiel bližšie ale Kim nemala v pláne dať si nohy okolo jeho pása, a tak ich držala pevne zovreté pri sebe. Yoongimu to však v ničom nezabránilo. Priblížil sa k jej krku a prisál svoje pery na jej krk. Za toto ho tak strašne nenávidela. Poznala ho sotva 3 dni a on už vedel ako ju dostať.
Kim neprestávalo udivovať ako pár bozkov na jej krku ju mohlo takto pomiasť a prinútiť ju niečo cítiť k Yoongimu. Povolila zovretie a nakoniec si aj tak dala nohy okolo Yoongiho pása, čím mu ešte umožnila prístup k jej krku a vlastne celej jej, aj keď to vo vnútri vôbec neschvaľovala.
Pritiahol si ju za pás bližšie a z jej krku prešiel na pery. Kim chcela aby tento okamih trval naveky. Nechcela sa od neho už nikdy odtiahnuť, pretože to bol úplne úžasný pocit. Dala mu dole klobúk a rukami zašla do jeho stále vlhkých vlasov. Boli tak strašne hebké.
,,Chcem ťa tak strašne až to bolí." na chvíľu sa odtiahol ale potom znova pokračoval. Pre Kim bolo čím ďalej tým ťažšie odolávať tomuto pokušeniu menom Min Yoongi. Vyhrával na celej čiare a najhoršie bolo na tom to, že sa to Kim páčilo.
,,Ale bohužiaľ to bude musieť počkať. Teda aspoň nie tu a nie teraz, keď sú všetci vedľa v miestnosti." odtiahol sa znova a tentoraz už nepokračoval. Kim bola zmätená ale zároveň šťastná, že prestal, pretože by to skončilo veľmi zle.
Vydýchla si keď si zobral pohár so svojím alkoholom a zamieril do svojej izby.
Kim sa musela 5-krát nadýchnuť aby sa mohla vrátiť k ostatným bez toho aby si niečo všimli, ale viete, keď ste sami s niekým v jednej miestnosti tak sa to nezaobíde bez povšimnutia. Naštastie chalani to veľmi neriešili, pretože vraj Suga je dosť nečitateľná kniha a Kim by im tiež veľa nepovedala.

NO. || myg✔️Where stories live. Discover now