4

379 49 5
                                    

Jimin zastavil pred veľkou chatou, ale Kim sa veľmi z auta nechcelo. Nemala z toho dobrý pocit. Na začiatku dúfala, že ju stiahne so sebou, ale teraz by najradšej sedela doma a pozerala nejakú drámu.
,,Mám otázku." otočila sa na Jimina.
,,Budú tam drogy?" Jimin pozeral pred seba. Musel sa pousmiať nad tým aká bola nevinná.
,,Chcela by si aby tam boli?" odpovedal jej otázkou, ale Kim naňho len zhrozene pozrela. Z jeho odpovede, alebo teda otázky, nevedela vydedukovať či tam budú alebo nie.
,,Ukľudni sa, nemusíš to brať." pokrútil hlavou Jimin a vystúpil z auta aby Kim otvoril dvere na jej strane. Kim sa však ani nepohla, keď ich otvoril.
,,Máš v pláne aj niekedy výjsť?" opýtal sa asi po piatich minútach trápneho ticha, počas ktorého sedela v aute s prekríženými rukami a Jimin na ňu pozeral.
,,Nemienim tu stáť do Nového roka!" rozhodil rukami a snažil sa ju vytiahnuť z auta.
,,Zavez ma späť." Kim si prekrížila ruky na prsiach a oprela sa o auto, keď ju Jimin vytiahol z jeho auta.
,,Tak to ani náhodou! Pôjdeš pekne dnu a budeš sa zabávať!" za ruku ju tiahol do chaty, kde už čakali všetci ostatní. Keď vošli dnu nastalo hrobové ticho a všetky oči padli na nich.
,,Nepovedal si, že tu budú všetci!" zašepkala Kim Jiminovi ale on bol rovnako prekvapený ako ona.
,,Sám som to nevedel!" obraňoval sa. Nastalo ticho, ktoré prerušil Yoongi, ktorý sa postavil a podišiel k nim.
,,Neverím, že ťa sem fakt dotiahol!" vyriekol napokon. Chytil ju za ruku a posadil ju na gauč vedľa Jungkooka a seba.
Chata bola dosť priestraná ale zato veľmi elegantne a útulne vybavená. Kim sa nemohla vynadívať na veľký sklenený luster, ktorý sa kolísal nad čiernym konferečným stolíkom, na ktorom bol položený zapaľovač, popolník, krabičky cigariet a nejaké karty. V krbe spokojne blkotal oheň a v televízii bežala nejaká hudobná šou.
,,Dlhuješ mi 6300 wonov." zasmial sa Suga a pozrel sa na Jungooka, ktorý len prevrátil očami a z vrecka nohavíc vytiahol sumu, ktorú mu Suga povedal.
,,Vieš, stavili sme sa, či ťa sem tuto Jimin dokáže priviesť." zasmial sa a prepočítaval si peniaze. Kim sa medzi nimi cítila dosť nepríjemne a hlavne bola dosť rozhorčená z toho, že sa o ňu stavili. Postavila sa a mala namierené k vchodovým dverám.
,,Kam to ideš?" opýtal sa Namjoon a všetci do jedného sa postavili.
,,Domov. Preč od vás." vysvetlila a už sa otáčala na odchod, keď ju v tom Yoongi chytil sa predlaktie.
,,Neblázni. Je už tma a mesto je odtiaľto dosť ďaleko." povedal a viedol ju späť na miesto, kde predtým sedela.
,,Vráť mu to." doteraz pozerala len do zeme ale nabrala odvahu a pozrela sa na Sugu, ktorý mal na tvári šibalský úsmev ako po väčšinu svojho času. Ten mu však hneď opadol, keď počul to, čo mu Kim povedala no hneď nato sa začal strašne smiať a všetci ostatní s ním. Nechápala čo také smiešne povedala.
,,Si vtipný človek, Kim, vieš to?" povedal jej Suga, ktorý sa stále neprestával smiať.
,,Myslela som to vážne!" vlasy si prehodila za rameno a prekrížila nohy akokeby mala navrch, i keď dobre vedela, čo by jej za jej "sebavedomosť" mohli urobiť.
,,Čože?!" Yoongimu zabehlo a s ohnivými očami sa pozrel na Kim. Pre istotu sa mu tentoraz nepozrela do očí. Z jednej strany aj zo strachu ale z jednej aj z toho, že by sa asi začala smiať z výrazu na jeho tvári.
V miestnosti nastalo ticho ako v hrobke. Vonku začalo znova pršať a kvapky dažďa stekali po okeniciach. Začalo aj dosť silno fúkať a na poschodí bolo zrejme otvorené okno, pretože to tam začalo šialene trieskať. A aby toho nebolo málo, tak ešte vypadli poistky a nastala úplná tma. Všetci začali kričať od strachu.
Kim si len povzdychla a zobrala zo stola zapaľovač, ktorý tam skôr videla. Šťukla ním a objavil sa malý plamienok. Prestali kričať a pozerali sa na seba.
,,Ak niekomu povieš, že sa bojíme tmy, tak si to vyžerieš, rozumela si?!" povedal strašidelne Taehyung a Kim využila situáciu a nechala plamienok zhasnúť. Znova začali vrieskať, teda až na Namjoona, ktorý z vrecka vytiahol mobil a zapol na ňom svetlo.
,,Tupci." zamrmlal si popod nos s úsmevom a niekam aj s Jiminom a Jungkookom odišli. Suga a Taehyung zapli svetlo na mobile a položili ich na stôl. Vonku udrel blesk a Kim trhlo od ľaku.
,,Aww, neboj sa." Suga ju objal okolo ramien a Kim nevedela čo má robiť. Srdce jej začalo splašene biť, ale chvalabohu Yoongi ju pustil.
,,Nemala by som to hovoriť ja vám?" zasmiala sa ale im to vtipné nepripadalo. Len poprekrúcali očami a šli niekam preč, všetci do jedného. Kim zostala v obývačke úplne sama.
,,Zlá správa. Elektrina do zajtrajška nebude." prišli späť, ale vyzerali dosť divne.
,,Takže si budeme musieť vystačiť so sviečkami." žmurkol na Kim Jimin a prisadol si k nej. Pozapaľovali sviečky všade naokolo a všetky, ktoré v chate našli. Nedalo sa to porovnať s normálnym svetlom ale stále lepšie ako nič.
,,Čo keby sme si niečo zahrali?" navrhol Hoseok a sadol si na vankúš na zem vedľa Sugu, ktorý tam na zemi už pomaly zaspával.
,,A čo také?" pozrel naňho Suga nie práve láskyplným pohľadom.
,,Nech si vyberie Kim, keď už je ten čestný hosť." Kim sa naňho zdesene pozrela a nevedela čo má povedať.
,,Hm, čo tak niečo aby som sa o vás niečo dozvedela?" navrhla im a boli celkom nadšení jej nápadom. Suga sa dokonca posadil.
,,Fajn, ty dáš otázky nám a my ich dáme tebe." šibalsky sa na ňu usmial Suga ale hneď ako naňho pozrela sklonil hlavu.
,,Začínam, kedy si sa narodila?" opýtal sa Jimin ako prvý.
,,September 27." odpovedala jednoducho a teraz mala otázku položiť ona.
,,Koľko si mal dievčat. Tento rok aby som bola presná." spýtala sa so záujmom.
,,Berieme to tak, že s ktorými som spal alebo bol len tak von?" odpovedal otázkou a zamyslel sa.
,,No, tak spal som asi.... s 20-imi a len tak som bol von s... 15-imi." Kim neverila vlastným ušiam. 20 za jeden rok?! Dokopy dokonca 35!! Ona mala naposledy nejakého chlapca v škôlke!
,,Teraz ja! S koľkými si tento mesiac spala?" nadvihol obočie Namjoon.
,,No..." odmlčala sa, pretože pravda bola taká, že s nikým nebola už dosť dlhú dobu. Naposledy ešte keď jej rodičia žili.
,,A ty?" opýtala sa späť Namjoona, pretože z jej odpovede bol očividný jej zámer.
,,Za posledný mesiac to boli 3. Yun, Kara a Lin." povedal to akokeby to bolo niečo vynímočné, čím sa mohol pýšiť ale Kim z toho bolo zle.
Podobné otázky prichádzali až dokým neprišiel na rad Yoongi s jeho úškrnom.
,,Ak by si si mala vybrať jedného z nás na sex, koho si vyberieš?" opýtal sa a úškrn neopúštal jeho tvár. Kim bola táto otázka veľmi nepríjemná, pretože o problémových nikdy takto nepremýšľala. Je pravda, že medzi dievčatami sa hovorilo, že najlepší je Jimin kvôli jeho telu ale zasa najnežneší bol Jungkook. Každý mal nejaké "odvetvie", v ktorom bol najlepší, no Kim sa o to nikdy veľmi nezaujímala.
,,Musím odpovedať?" opýtala sa, i keď vedela, že je už všetko stratené a na túto otázku nakoniec bude musieť odpovedať.
,,Môžeš si vybrať len jedného." upozornil ju Suga a vôbec jej tým nepomáhal. Nenávidela odpovedať na takéto otázky, bolo jej to strašne nepríjemné. A k tomu nikomu z nich nemohla veriť. Čo ak by to niekomu v škole povedali a ona by posledné 2 roky mala ešte väčšie peklo ako doteraz.
,,Ja nikomu nič nepoviem a vašej fóbie z tmy a vy nikomu nič nepoviete o tomto." pozrela na všetkých a všetci nedočkavo prikývli.
,,No..."

Nieee, budem zlá a nechám vás trocha si počkať na jej rozhodnutie kto by to mal byť, ak sa vás možem opýtať? 😂

Ily
-sugasqueen

NO. || myg✔️Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora