Pana acum te-am cautat în toți..
Te-am căutat dar în zadar! Alții merita de "n" ori mai mult decât tine!
Am vrut sa nu te urăsc, dar nu s-a putut. Nu e vina mea. Tu ești de vina ca m-ai făcut sa te urăsc! Acum ești un nimic pentru mine! Ești doar o amintire buna, dar și rea.
Dar vei rămâne doar o amintire!
Acum..
Acum e rândul meu sa mă ridic și sa fiu fericita. Măcar vor spera ca voi fii fericita.
Acum nu mai sunt aceeași copila naiva,poate încă mai am sufletul naiv,dar mintea nu!
Acum nu îmi mai pun speranța în nimeni! Toți știu sa o spulbere! Eu îmi pun speranța doar în mine. Eu măcar nu pot sa mă dezamăgesc...
Mi-am pus speranța în el și în alții...Iar toți au știut doar sa o spulbere,sa o distrugă.
Ce încredere sa mai am?! De unde sa știu ca următorul nu va fii la fel?! Nu spun ca toți sunt la fel,deoarece nu este adevărat! Dar îmi e frica.. Îmi e frica ca iar voi intra într-un joc prostesc și voi suferii...
Acum te-am uitat. Nu-mi mai faci rău, nu îmi mai e frica de tine! Te-am lăsat în urma. Am lăsat și amintirile noastre acolo undeva,ascunse bine.
Sper sa nu mai dau de nimeni care sa semene ca tine,nu vreau sa mai sufăr atât de tare!
Acum e rândul meu sa fiu fericita! Sa iti dau peste nas ca nu mai sunt a ta și ca sunt fericita. Presupun ca nu îți pasa,dar eu totuși sunt bucuroasa ca nu mai sunt a ta. Ca am avut curajul sa trec peste tine și peste toate vorbele tale.
Mama mi-a spus ca nu e bine sa urăsc pe cineva,dar pe tine nu pot sa nu te urăsc, mi-ai făcut prea mult rau! M-ai rănit de prea multe ori,dezamăgiri fără număr, încredere călcată în picioare! Faptul ca te urăsc m-a ajutat ca sa nu te mai iubesc..
Îți mulțumesc ca m-ai făcut sa te urăsc! Din cauza ăsta acum sunt alta persoana, sunt mult mai puternica și nu mai sunt așa naiva. Bine, cel puțin nu mai sunt așa rău.
Cred ca voi rămâne mereu aceea fata naiva care pune mereu suflet,dar acum am un defect..Nu mai pot sa țin la oricine... Îmi intra foarte greu un om în inima,cel puțin nu mai pot sa iubesc așa de repede...
Îmi pare rău că vor avea alții de suferit din cauza ta..Dar sunt sigura ca și altele vor avea de suferit din cauza mea!
Vei rămâne o amintire urata,dar și frumoasa! Însă vei rămâne doar o amintire!
CITEȘTI
Un nou inceput
RomanceVine o vreme când vrei sa dai totul uitării și sa începi o noua etapa a vieții tale.