Pentru nimic nu va exista un sfarsit , pentru nimeni nu va fi un niciodata si pentru nimeni nu vei renunta cand iubesti dar un lucru vei stii , vei stii cand sa pleci ,vei stii sa te intorci la greu , vei stii sa renunti la tine , vei stii sa te regasesti in altii. Vei invata sa zambesti in cele mai penibile momente si sa iti pui zambetul pe buze si atunci cand esti distrus in interior . Am ajuns sa fim facuti din minciuni , deoarece asta ne face sa fim inca aici , sa fim puternici , sa nu ne uitam in spate si sa nu regretam. Lucrurile simple mereu sunt cele mai complicate , iar cele complicate ni se par imposibile , sau asa lasam sa para. Nu vei alege cu creierul pentru ca stii ca iti vei distruge inima , pentru ca stii ca fiecare bucatica din noi se va scurge , pentru ca stii ca vei invata ce inseamna durerea . Nu vei alege cu inima pentru ca stii ca o sa va distrugeti unul pe altul , pentru ca iti e frica sa nu regreti. Am invatat sa nu renunt , sa fac tot ceea ce simt indiferent de consecinte , sa fac tot ceea ce imi place si in legatura cu iubirea am preferat sa stau acolo unde sunt fericita indiferent daca este bine sau nu , sa stau langa persoana care ma strange in brate , care ma atinge mereu parca ar fii prima oara , care imi zambeste atunci cand sunt suparata , care ma pupa pe frunte , care imi spune adevarul , care nu renunta niciodata , o persoana imprevizibila , intr-o relatie care nu mai noi sa o intelegem , intr-o relatie prin care reusim sa fim noi , intr-o relatie care nu e o relatie dar este ceea ce vrem noi sa fie . Sunt bucuroasa ca am reusit sa gasesc ceea ce nicioadata nu cautam dar mereu a fost acolo , ca am reusit dupa 3 ani sa gasesc un loc al meu , o persoana care imi zambeste , o cafea cu cea mai buna prietena , o carte citita in zilele ploioase , o iubire neinteleasa , un prieten la bine si la greu , o melodie de care nu ma plictisesc niciodata , o imbratisare care imi alina toata durerea , o a 2 a familie. Odata in viata traiesti viata de adolescent , odata trebuie traita la maxim , asa ca nu va mai uitati in urma si distrati-va in fiecare zi de parca ar fii ultima , gasiti-va ceea ce este cu adevarat important si stati acolo , stati acolo unde va este locul , nu lasa loc de regrete ...
CITEȘTI
Adolescenta Ffs
RomanceIn unele momente cu totii avem nevoie de cate o poveste ca sa ne trezim la realitate , ca sa radem , ca sa ne stergem lacrimiile de pe fata , ca sa zambim , ca sa fim noi.