HİKAYE... ;-;

110 10 8
                                    

[NOT: HİKAYE YAZARIN KENDİ AĞIZINDANDIR]

[NOT 2: HİKAYE SONGÜL İÇERİR VE BİRAZ KÜFÜRLÜDÜR]

Kanser ve Krater hiç yemek yemedikleri için evden atılmışlar ve dümdüz yürümeye başlamışlar.
Kanser; amk salakları bizi bu yüzden mi attı lan?
Krater; he (evet anlamında)
Sonra aniden önlerine sarı taşlar çıkmış ama bunlar jelibondanmış ;-; Krater hepsini yiyiyormuş falan bu iki manyak yola devam ederken (ki kayboldular) eve nasıl döneceklerini şaşırmışlar. Ve önlerine gelinlikli küt siyah saçları olan bir kadın çıkmış etraf sis doluymuş ve hep aynı şeyleri söylüyormuş "neeeğ zaferinden bahsediyorsuğn sen savaşla aşkıığ karıştırmışsıığn" sesi çok kötü olduğundan etraftaki canlılar ölüyormuş.
Kanser: eve nasıl dönebiliriz?... Kaybolduk ta...
Songül: *parmağını yavaşça kaldırıp önce yolu sonra jelibonları göstermiş* Bu yolu takip edin.
5 dakika yürüdükten sonra önlerine bir kurt çıkmış. Önünde bir kutu varmış "Allah rızası için yardım edin torunlarıma yemek götürmem gerek" demiş. Krater: sen etle beslenmiyor musun aq!?
Kurt: *bakıp* Doğru ya lan!
Demiş ve çalılıkların arasında koybolmuş. Kardeşler yürümeye devam etmiş yollarına 3 ev çıkmış 1.si- (boktan diyesim var amk) 1.si samandan, 2.dal parçalarından, 3.sü betondanmış. Kanser saman eve dokunmuş ev yıkılmış , daldan eve dokunmuş ev yıkılmış , betondan eve dokunmuş ev yine yıkılmış hiçbirisi sağlam değilmiş yani amk. sonra kurt gelip içerdeki domuzları parçalamaya başlamış ama domuzlar sosismiş içinde de Nutella varmış *-* kardeşler kaç aq kaç modundan koşup gitmişler, sonra ormandan çıkmak üzereyken koşuşturan başka 2 kişi görmüşer arkadan gelen surat üstü yere yapışınca diğeri gülüp mk salağı demiş ,
Kanser: eve nasıl dönebiliriz biliyormusunuz?
diye sorunca; Mavi elbiseli kız, sarı saçlarını savurup ayağa kalkmış ve (kızın ismi Alice) "Bu yolun sonunda bir büyücünün şatosu var ama ona iyi bir şey vermezseniz dileğinizi gerçekleştirmez." demiş. Sonra bu kardeşler yollarına devam etmişler. Çok pis yağmur yağmış ama durmamışlar ve en sonunda yağmur katlanılmaz olmuş.
Krater: dinlenecek bir yer bulmalıyız Kanser.
Kanser: *Etrafa bakınırken bir ev görmüş ve Krater ile oraya gitmişler* iki katlı verandalı eski bir ev. kapıyı çalınca onların yaşlarında bir kız kapıyı açmış. Sonra; "n'aber canım ben Dorothy"
Kanser: ben Kanser. Bu da krater. Yağmur dinene kadar  burada kalsak sorun olur mu?
Dorothy de "NP (No Problem)" diye cevap verip onları içeri almış. Sonra kanserin çişi gelmiş üst kata çıkmış , başı olmayan bir aslan varmış. oh hayır başı poposunun olması gereken yerdeymiş .-. Tablodaki insanlar hareket edip konuşabiliyor larmış gerçi bir çoğu akraba günündeymiş ama neyse bu manyak bir kapı bulmuş ve WC olduğunu düşünüp açmış kendi kendine 3 kez "oha" demiş , burası değerli taşlarla doluymuş. Sonra bu altınları falan cebe indirmiş aşağı indiğinde Kraterle Dorothy şey ediyormuş (fanfinfon falan). Neyse Kanser zaten kanser şeyler görmeye alışkınmış o yüzden kıçının kenarı falan... Sonra Krateri çekmiş bunlar "hadi bize eyvallah." deyip çıkmışlar. Sonunda kaleye vardıklarında, 6 şövalye ve uzun bir hendek görmüşler . sonra muhtemelen Alice'in koşarken düşürdüğü "Eat Me" keklerinden bulmuşlar haliyle yemişler amk. bu mallar küçülüp çatlak duvarların arasından geçmişler. İşin garip kısmı tekrar büyüyünce giyecek elbiseleri yokmuş. (banane çünkü çıplak kalan ben değilim) neyse sonra büyücünün olduğu odaya gelmişler. (o sırada büyümüş halleri var amk) büyücü yeşil bir odadan ibaretmiş bunların altınları da kıyafetlerde kaldığı için hiç bir bokları yokmuş. Seni mutlu edebilirsem bize birer dilek hakkı vrirmisin? Demiş Krater.
Kanser: Krater ağzına sçarım! Sakın yapma...bak yapma!
Krater: *piçimsi bir şekilde gülümsemiş* Bir adam şoka girmiş karısı A101 e... *Odadan biraz acı bir inleme gelmiş* Bir adam hapşırmış hemen ölmüş..nedenmi? Çünkü çok yaşa dememişler... *Bu sefer ağlamaklı bir ses gelmiş* "Bir adamın-" "TAMAM" demiş büyücü.. "Size birer dilek hakkı veriyorum sonra defolun gidin!"
Kanser: Eve dönmeyi diliyorum
Krater: Koca bir sanviç diliyorum
Kanser: Krater!? ne bok yedin az önc- *diyecekken kendini evde bulmuş* krater de sandviç dilediği için orada kalmış büyücüyle sonsuza dek fan fin fon etmişler kanser de üzüntüen kanser olmuş.

Biliyorum... Hikaye çok saçma ve skimsonikti... Neyse hikaye bitti umarım beğenmişsinirdir...

KANSER VE KRATERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin