Cu prietenele mele

4 0 0
                                    

Sigur, deci si cu cele doua pagini la engleză, cu una la mate si trei la științe, termin d-abia când ajunge mama mea adică la 5!!!!! Si e 1😡.
Suna cineva la sonerie, ciudat, când am deschid erau prietenele mele!
- Fetelor?!
- Am venit sa stam cu tine, mama ta ne-a sunat si a spus ca o petrecere in pijamale nu strica!a spus Marry
- Pai eu nu mi-am terminat temele!
- Ne-am gândit sa facem temele la tine!
Așa ca temele furaseră o ora, după aceea ne-am Așezat pe canapea si am văzut un film horror! My house is a monster. Apoi le-am dat niște căni albe si am luat si noi sa le personalizăm! Am făcut lucrul asta si cu adidași si cu costumul de majorete, care erau albastre deschise. La dostumul meu am adăugat cslipici roz închis si biluțe galbene! Era ora opt, si ne-am gândit sa facem FARSE LA TELEFON! Am sunat la unul pe nume Rodrick Hefley.
- Alo, a zis Amanda
- Da cine e?
- Gina Felea e! Dumnevoastra sunteți tipul cu maimuța?
-Ce maimuța? Ce?!
- Mai întâi cum va cheamă?
- Rodrick!
- Maimuța Rodrick!
A închis si am început sa radem, apoi am sunat la ALISON!!!
-Alo, am zis
- Da?
- V-ați pierdut ieri o bancnota de cincisute de lei la mall, i-am luat eu, hai sa ne întâlnim in parc sa ți dau!
- Maine la cât?
- Ora doua e bine?
- Da sigur!
Am închis si am ras, va fii dezamagita rău...
Am mai stat pe telefon pana la 11, am făcut dus si ne-am culcat. A doua zi la școala eram cele mai tari, toată lumea se uita la noi. Mereu am spus ca a doua zi e mai buna pentru toți si oriunde!

Fata visătoare in lumea realaWhere stories live. Discover now