Kaçık.

40 2 0
                                    

Sabah gözlerimi açtığımda yeni bir gün , yeni bir hayat beni bekliyordu. Annemden sonra bu evde hizmetçiler dışında başka bir kadın görmeye alışık değildim. Ama alışmam gerektiğini bir o kadar da biliyordum. Nasıl olsa Kat iyi bir kadındı ve babam onu seviyordu. Herşey güzeldi.. olacaktı. Olmalıydı. Kat'in kaçık oğlu Justin dışında. Dün gece düğünden sonra odama gizlice girme cesareti bulmuştu. Bu iş fazla ileri gitmeden halletmeliydim. Babamın kulağına gitmesini istemiyordum. Çünkü artık canını sıkacak hiç birşey olmasına izin verecek değildim. Bunların daha da kötüsü işlerin daha da ileri gitmesiydi. Düşüncelerimden sıyrılıp telefonuma Ava'dan gelen mesajlara baktım.

Bugün buluşalım ne dersin ?

- Cevap ?!?!

- Hala uyuyorsun değil mi uyuşuk?

Ah gerçekten de Ava beni çok iyi tanıyordu. Ona '' evet buluşmalıyız '' diye bir cevap attım. Zaten dün gece olanları birine anlatmazsam çıldıracaktım. Umarım devamı gelmez diye düşündüm. Pijamalarımı çıkarma zahmetine girmeden alt kata indim. Babam işe tabiki de gitmemişti. Zaten çalıştığı holdingin patronu olduğundan düğün dolayısıyla kolayca ekebiliyordu. Hizmetçimiz Ella uykulu halimle etrafa mal mal bakarken kahvaltıda ne istediğimi sordu. Krep cevabını alınca yanağımı sıkıp mutfağa doğru gitti. Ella yıllardır yanımızda çalışıyordu. Gerçekten annemi kaybettikten sonra bana çok yardımı dokunmuştu.

Koltuğa oturup kahvaltımı beklerken Justin merdivenlerden adeta kayarcasına hızlı hızlı indi. Adeta vücudumu süzercesine bana baktı. Justin kapıya yönelirken Ella elindeki kahvaltı tepsisiyle yanıma geliyordu. Kapıdan çıkarken suratına piç bir gülümseme taktı. Bundan hiç hoşlanmamıştım. O giderken üstümdeki pijamalara bakıp lanet olsun diye mırıldandım.

 Kahvaltımı hızlıca yapıp odama çıktım. Üstüme bir bluz ve mini günlük bir etek geçirdim. Eteğimin rengine uygun kırmızı ayakkabılarımla kombinimi tamamladım. Saçlarımı da tarayıp salık bıraktıkdan sonra artık hazırdım. Evden çıkıp Ava ile buluşacağımız kafeye gitmek üzere arabama bindim. Kafeye ulaşınca Ava'nın bir masada oturmuş telefonunu karıştırırken gördüm. Yanına gidip

- '' Selaam '' dedim. Her zaman ki içten güler yüzü ile bana sarıldı.

- '' Selam Mir. '' Ona dün gece olanları anlatmak için sabırsızlanıyordum. Siparişlerimizi verdikten sonra her şeyi anlattım. O ise karşılığında sadece gözlerini kocaman kocaman açıp

- '' İnanmıyorum !! '' demek oldu. 

- ''Sence ne yapmalıyım ? Tahmin edeceğin gibi bunu babama söylemek istemiyorum. Hiç değilse şimdilik.'' diyiverdim. Suratındaki şaşkınlığı hala görebiliyordum.

- '' O çocuk tam bir kaçık ! '' diye bağırdı. Gerçekten de öyleydi. Ne yapmaya çalıştığını bilmiyordum ama buna devam ederse bunu ona ödetirdim. Tek sorun nasıl ödeteceğimi bilmememdi. Belki bir daha yapmaz diye düşündüm. Yaparsa da birşeyler düşünürdüm artık. Ava ile takıldıktan sonra eve döndüm. Arabamı park ederken Justin'in arabasının da park halinde olduğunu gördüm. Demek ki evdeydi. İç çekerek anahtarlarımı çıkardım , kapıyı açıp içeri girdim.

Üst kata çıktığımda tam odama girerken Justin'in odasından sesler geliyordu. Aman Tanrım.. Bir kız ile.. Daha fazla bu iğrenç seslere tahammül edemeyerek odama girdim. Kulaklığımı takıp kitap okumaya başladım. Fakat ne kadar zorlarsam zorlayayım kafamı kitaba veremiyordum. Bu çocuğa daha ne kadar katlanabilirdim bilmiyordum.

Nihayet sesler bittiğinde ben hala kitabıma odaklanamamıştım. Canım sıkılmıştı ve kendimi dışarı atmalıyım diye düşündüm. Henüz kıyafetlerimi çıkarmamıştım. Neyse. Bunlar da iş görürdü. Kulaklıklarımı çıkarmadan kapıdan çıktım. Alt kata indim. Tam o sırada Justin tahminimce yukarıdaki iğrenç seslerin sorumlusu kızı yolcu ediyordu. Birbirlerinin adeta içine gireceklerdi. Ben onlara bakarken Justin'le göz göze geldik. Silkinip kapıya yöneldim dışarı çıkarken Justin hala bana bakıyordu. Gözlerimi ondan çevirip arabaya bindim. Ve olabildiğince hızlı bir şekilde evden uzaklaştım.

Öncelikle bilgisayarımda bir sorun olduğundan dolayı bu bölüm baya bir geç geldi. Bu yüzden hepinizden özür dilerim.

+10 voteda yenisi gelir. Bolda yorum istiyorum. 

DİĞER BÖLÜMDE NELER BEKLİYORSUNUZ ?

TAVSİYELERİNİZ NELER ? 

CEVAP VERİRSENİZ SEVİNİRİM. VOTE ÇOK OLURSA DİĞER BÖLÜM DAHA UZUN OLUR :) SİZİ SEVİYORUM <3

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 22, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BAŞBELASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin