5.BÖLÜM KAMP VE AŞK

13 1 0
                                    

Kamp alanına gittik. Toplam 7 klube vardı. Biz Dae ile 4 nolu odada kaldık. Eşyalarımızı yerlestirdik. Kamp alanına doğru yürüdük sonra ise hep birlikte yemek yedik. 2 saat sonra ateşin etrafında toplanıp sohbet etmeye başladık. 5-10 dk sonra Baekhyun "Hadi doğruluk mu cesaretlilik mi? Oynayalım "dedi. İtiraz eden olmayınca mutlu olduğunu belirtti. Soru yeri bana cevap yeri D.O ya gelmişti D.O "D olsun"dedi. Bende kozu patlattim ve "Dae ye aşık mısın ?"diye sordum ve bu soruyla Dae bana ölümcül bir bakış attı. Korkmadim Korkmazdım da zaten. Sabırsızlıkla D.O nun vereceği cevabı bekledim. D.O ise kalkıp kulübesine doğru ilerledi biraz sinirliydi. Oyuna son vermek zorunda kaldik. Bende hemen D.O nun kulübesine doğru ilerledim. İçeri girdim D.O ifadesizce bakiyordu. "Bak ben çok özür dilerim sadece merak ettim seni üzmek istemezdim. Ben..."dedim kyungsoo lafimi böldü "Sorun degil gerçekten. Ben ben sadece üzüldüm sanırım. "dedi. "Ben sana yardım edebilirim istersen. "dedim bana baktı ve gülümsedi. "Ama bana aşık olmayan birini benle sevgili olmaya zorlayamazsın. " dedi. "Sana aşık olmadığını nerden biliyorsun ?"dedim tek kaşım havada. "Gerçekten beni seviyor mu?"dedi. Tatlı bir şekilde başımı salladım. Sonra ise kendi klubeme doğru ilerledim. Yatağa yattım Dae ağlıyordu ama hiçbirşey demeden uyudum. Sabah uyandığımda saat 12:00 dım. Hemen elimi yüzümü yıkayıp üstümü giyindim birde ne göreyim Dae ile kyungsoo el ele tutuşmuş gülüşüyorlar. Tabi ben şok ben manşet. Sonra beni farkettiler ve " Sen bizi takip mi ediyosun ?"dediler bende "sacmalamayin yaa"dememle Dae"saç malanmaz taranir dedi ve ben Dae nin üstüne atladım dermisim tabikisi öyle bişey olmadı. "Sakın şu espiriyi bir daha yapma " dedim. Tamam anlamında salladı ama yine yapacağını biliyordum:-D.Sevgili olmuşlar insan bi haber verir dimi. "Yahh siz ne ara sevgilis oldunuz ?"(anlamayan varsa sevgili)

İkiside güldü ve "sabah "dedi. Ayar oldum sonuçta biliyoruz sabah sevgili olduğunuzu ne ara anlaminda kullandım. Bu ikisi gerçekten süzme salak bulmuşlar birbirlerini ama çok poncikler yaaa.







Selam kankalar. İnşallah iyisinizdir. Ayy benim canlarim şimdi eğer siz EXO hayranısınız diye sizinle dalga geçen felan varsa dövün. Neyse canlarim görüşürüz. Hepinize muck

 Hepinize muck

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



İMKANSIZ AŞK 2 EXOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin