Ben geldim ve pek gecikmedim.Umarım beğenirsiniz.İyi okumalar✋✋
Emir
Hadi bugün ****** Cafe'ye gidicez çabuk ol.
Rüzgar
Bana çabuk ol diyorsun ben hazırım bile.
Emir
Tamam ben hazırım hadi çıkalım.
Rüzgar
Telefonunu unuttun ama ben aldım ve şimdi gidebiliriz.
Onlar kız gibi değildiler sonuçta, bu yüzden hemen çıktılar.Emir'in arabasına binip yola koyuldular ve kısa zamanda *****Cafe 'ye geldiler ve bir masaya oturdular ve ardından Derya ve Esin onların burada olduklarından habersiz tesadüfen aynı cafeye geldiler tam da Emir ve Rüzgar'ın bulunduğu masanın yanından geçiyorlardı ve bir anda Derya ,Emir'i fark etti.
Derya
Emir!! Sen o ,evet sen Emir'sin.
Emir
Kusura bakmayın tanıyamadım.
Derya
Ben Derya senin çocukluk aşkınım,sen beni tanımadın mı ?Babamın işi yüzünden bu şehire taşınmak zorunda kalmıştık.
Emir
Gerçekten tanımıyorum belki de 7 sene önce geçirdiğim bir kazada hafızamı kaybettim bu yüzden sizi tanımıyor olabilirim.
Derya gözleri dolmuş bir şekilde koşarak oradan uzaklaşır.Esin de onu yalnız bırakmaz ve arkasından gider.Sonunda Esin Derya'ya yetişir ve yanına oturur.
Esin
O çok bahsettiğin Emir denen bu muydu?
Derya
Evet,ben onu çocukluğumdan beri çok seviyorum ve hala ona sırılsıklam aşığım ama o beni bile hatırlamıyor diyerek,ağlamaya devam eder.
Esin
Ama çocuğun suçu ne ? O sonuçta bir kaza geçirmiş ve hafızasını kaybetmiş yani seni hatırlamaması normal bir şey.
Derya
Sence gerçekten de böyle midir? Beni hafızasını kaybettiği için mi beni hatırlamıyor?
Esin
Tabikide o yüzden tatlım yoksa seni mutlaka hatırlardı.
Derya,Esin'in bu sözlerinden sonra biraz gülümsedi.
Emir
Acaba bu kız kim?
Rüzgar
Ben bilemem çünkü o senin küçüklük aşkınmış ben bunu nerden bilebilirim ki?
Emir içinden acaba bu kim diye düşünmeye başlar ama hafızasını kaybettiği için geçmişe ait hiçbir şey aklına gelmez.
Umarım ki bu bölümü beğenmişsinizdir.Bazı yazım hataları olabilir.Bir sonraki bölüm biraz gecikebilir ama elimden geldiğince çabuk yazmaya çalışacağım.Görüşmek üzere...✋✋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Aşkım
ЧиклитAsla ama asla umutlarından vazgeçme ,eğer vazgeçersen sonsuza dek kaybeden sen olursun ...