Bölüm 3

24 15 0
                                    

Umarım gecikmemişimdir.Kitabım yeni ve benim fazla takipçim olmadığından dolayı okunmuyor ve hiç oy verilmiyor lütfen bu kitabı beğenmiş iseniz arkadaşlarınıza önerin.Artık fazla uzatmadan başlıyorum.İyi okumalar...✋✋

Artık Derya ve Esin eve döner ve biraz acıkırlar bu yüzden yemek yapmaya başlarlar ama Derya hala olanları düşünmektedir.

Esin

Bakıyorum da fazla dalgınsın hala Emir'i mi düşünüyorsun?

Derya

Hayır ya dalmışım,öyle ayrıca ne alakası var ya ?

Esin

Gülümseyerek"tabi tabi",der.

Derya

Yaa bak sinirleniyorum ama gülme.

Esin biraz un alarak Derya'ya un fırlatır ve Derya sinirli bir şekilde Esin'e doğru un fırlatır.Her taraf un olup un bitesiye kadar birbirlerine un fırlatmaya devam ederler ve bir bakarlar ki un bitmiş.

Esin

Ben toplamam.

Derya

Olmaz öyle şey beraber toplayacağız.

Esin

Tamam sen süpür buraları bende markete gidip yeniden malzeme alayım.

Derya

Bu anlaşma biraz adil değil gibi ama neyse hadi görüşürüz.Liste yaptım sana masanın üzerinde çıkarken al.

Esin evden çıkar 3 -5 sokak ötedeki markete gider ve Derya'nın verdiği listeyi cebinden çıkararak tek tek almaya başlar.

Esin

15'li yumurta,2 paket margarin,3 kutu süt,2 paket kabartma tozu,2 paket vanilya,1 paket krem şanti,2 paket kakao,5 kg un ayy Derya bu kadar şey niye yazdın?Derya 'yı bilirim her şeyi fazla fazla yazar.Listedede olanları alıp çıktım ve bir anda telefonum çaldı.Arayan annem idi.

İnci (Esin'in annesi)

Alo kızım seni çok özledik.

Esin

Alo anne bende seni çok özledim ve size birazcık kırıldım hiç aramıyorsunuz.

İnci (Esin'in annesi)

Kusura bakma kızım bu aralar seni ihmal ettik.Kardeşin Meriç ile uğraşmaktan unuttuk seni.

Esin

Ah yine neler yaptı Meriç?

İnci (Esin'in annesi)

Ah neler yapmadı ki?Sürekli okulundan şikayetler geliyor ,öğretmenleri ve arkadaşları Meriç'ten şikayetçi.

Esin

Şuan okulda mı?

İnci (Esin'in annesi)

Evet.

Esin

Okulda olmasaydı sorardım ben ona ama neyse.

İnci (Esin'in annesi)

Ben kapatıyorum annecim hadi görüşürüz.

Esin

Tamam annecim hadi görüşürüz,diyerek telefonu kapattı.

Derya mutfağı süpürmüştü bile ve tencereleri çıkarıp Esin'in gelmesini bekledi.Tam o sıra zil çaldıve Derya kapıyı açmaya gitti.

Derya

Hoşgeldin sonunda gelebildin ben işimi çoktan bitirdim.Esin'in elindeki poşetleri alarak mutfağa geçtim ve keki hazırlamaya başladım.Keki bitirip  fırına atıp pişmesini beklemeya başladık.

Esin

Kek hazır tatlım,hadi gel.

Derya

Tamam geliyorum.

Esin

Kekimizi bitirdikten sonra okulun ilk günü için alışveriş yapmaya ne dersin?

Derya

Çok iyi fikir benim kekim bitti,hadi giyinip çıkalım.

Tabi biraz süslü oldukları için hazırlanmaları biraz zaman alsa da 1 saat sonra evden çıkarlar.

Esin

Ben taksiyi çağırdım birazdan gelir.

Biraz beklemenin ardından taksi gelir ve artık alışverişe gidebilirler.

Derya

Müsait bir yerde inebilir miyiz lütfen ?

Şoför

Tamam kardeşim.

Esin

Ne kadar?

Şoför

59 tl

Parayı ödeyip inerler ve alışveriş merkezine girerler.Gördükleri ilk mağazaya girerler ve hemen kıyafet bakmaya başlarlar.

Derya

Şu kazak nasıl ?

Esin

Aa çok güzel ikimizde alalım mı?

Derya

Tamam olur.

Çılgınlar gibi alışveriş yapmalarının ardından yorgun argın bir şekildedirler.

Esin

Pizza yiyelim mi?

Derya

İyi fikir zaten kurt gibi acıktım.

Sonunda pizzacıya gelip siparişlerini beklerken Derya'nın telefonu çalar.

Derya

Alo,kime bakmıştınız?

Gizli Numara

15:30'da **** Park'ına gel.

Derya

Kizmsiniz?

Gizli Numara

Sen dediğimi yap,yapmazsan çok pişman olursun.

Umarım beğenmişsinizdir.Bu bölümler biraz sıkıcı ama ileride güzelleşmeye başlayacak.Umarım ki bir daha ki bölümde gecikmem.Görüşmek üzere...✋✋

İlk Aşkım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin