BEN ÖYLE BİRİNİ SEVDİM Kİ

11 5 0
                                    

Ben öyle bidini sevdim ki kendi ona dediğim bütün güzel sözler aslında bir ölüm fermanıymis öyle birini sevdim ki şuan beni diri diri toprağa gömdü. Öyle birini sevdim ki bütün bu olanlara rağmen onu anlatamayacağım kadar çok sevdim. Şuan tek istediğim şey biraz mutluluk ama haklısınız ya ben kimim ki mutluluğu hakediyim mutluluk kelimesi bana çok zıt bir kelime bilmiyorum ama öyle. Daha yeni dedim ya öyle birini sevdim ki beni diri diri toprağa gömdü diye işte bir ölü ne zaman dirilirse bende o zaman dirilecem bu saatten sonra beni iki sevdiğim arkadaşım ile konuşurken onların yanında gerçekten gulecem çünkü onlar o kadar çok iyiler ki benim üzgün olduğumda uzulebilirler bu yüzden onların yanında hep mutlu olacam ki onların güzel yüzüde gülsün benim üzgün olmamla onlarında üzgün olmasını istemiyorum. Hz. Mevlana'nin bir sözü vardır çok severim."her fani gibi bende ölecem ama tek bir dileğim var oda hemen ölmek." birde demiş ki ben ona değer veriyorum ama artık ona eski ben olamiyacam demiş haklı haksız demiyorum ama hayata daha çok kustugumu anladim bu sözden sonra.

içimde o kadar şey var ki anlatamıyorum anlatabilecegimi hissettim an diğer bölümlerde yazarım...

Gerçekler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin