21 Aralık 2012
Çilek aromalı rujumu sürdüm mu tam olmuştum. Bu akşam için hazırdım. Boyundan askılı çantamı aldım. İçine çilek aromalı rujumu koydum.
Üstüme kısa -fazlasıyla- kot şortumu kırmızı yarım atletimi ve siyah deri ceketimi giymiştim. Kırmızı Converse ayakkabılarımı giydim mi tam olmuştum.
Odamın camını açtım ve çıktım.
Telefonuma baktım. Bir sürü bu akşamki parti harika olucakla ilgili mesaj gelmişti biri hariç.
Ve Sandy mesaj atmıştı. Benim lise birden beri sevgilim ve şimdi lise son sınıfız. Ve büyük ihtimalle lise bitincede evlenicez.
Bizim okuldaki Amerikan Futbol takımı lideri vede yıldızı. Ve Teksasın en seksi erkeği. Şöyle yazmıştı
"Bu akşam için hazır mısın bebeğim? "
"Elbette hazırım. İnan bana bu akşam şuana kadarkiler yanında bir hiç kalıcak"
yazdım ve gülücük ekledim.
Biraz sonra büyük mavi kamyonetiyle Alex ve Rose geldi.
"Hadi atla Sam" dedi Alex . Bu araba Alexin babasınındı ama babası ortadan kaybolalı bir yıl falan olmuştu. Büyük ihtimalle birisi onu öldürmüştü. Bunlar olan şeylerdi. Çünkü burası Teksas. Kanunsuzlar şehri...
Alex ve Rose ile geliceğimiz yere neredeyse varmıştık. Aralık ayıydı ama aylardan temmuz gibiydi harika bir geceydi. Okulun popülerleriyle birlikte bugün olan kayan yıldızları izlemek ve bol bol kokain çekmek için ormanlık bir alan da parti veriyorduk.
Sonunda gelmiştik herkesin park ettiği yere araçlarımız park ettik. Arbadan indik.
Biz partiyi başlatan kişilerdik. Büyük göğüslü seksi kızlar her zaman partiyi başlatır. Tamam göğüslerim pek te büyük değildi ama idare ederlerdi. Her neyse.
Müziğin olduğu yöne doğru gittik. Müziğin sesi biz geldiğimizde dahada arttı. Gidip bir bira aldık az sonra sevgilerimiz yanımıza geldi. Sandyin gülümsedi kızlara "Selam" verdi ve beni elimden tuttu. Ormanda yürümeye başladık.
" Nereye gidiyoruz?"
"Bu bir sürpriz"
Biraz daha yürüdük sonra Sandy gözlerimi kapadı. Güldüm.
"Geldik mi?"
" Hayır birkaç adım daha kaldı"
Ve birkaç saniye sonra
"Hazır mısın?"
" Evet " dedim sabirsız bir şekilde
Ellerini gözlerimden çekti. Çeker çekmez
ağzım açıldı. Sandy kayalık bir bölgeye beni getirmişti. Yıldızlar burada daha parlaktı. Arabasını buraya park etmiş ve
yere bir kilim ve minderle sermiş ve 70 lerden bir lamba koymuştu. Muhteşemdi.
Onun kucağına atladım ve dudağına bir öpücük kondurdum. Oda beni bacaklarımdan sıkıca kavradı ve kilimin olduğu yere götürdü. Ve yavaşça yere yatırdı.
Yerde sert bir biçimde öpüşüyorduk sonra o benim siyah deri ceketimi çıkartırken bende onun pantolunun fermuarını indiriyordum bir süre bu böyle devam etti.
Daha sonra daha şehvetli bir hal aldı. Sandyi ittirip üstüne çıktım. Hafif inlemeler ile tadını çıkarıyordum.
Sandy ile ikimizde nefes nefes bir şekilde yerde yatıyorduk. Telefonuma baktım tam 3 saat boyunca durmaksızın seks yapmıştık. Bu sanırım bizim rekorumuzdu.
Nefes nefes "Tam 3 saat" dedim
Sandy " Vuhuhhhh" diye bağırdı. Tıkandı bir süre o da benim kadar nefessiz kalmıştı.
Bir süre yani nefesimiz düzelene kadar yıldızlara baktık. Sonra Sandy döndüm. Onun karın kaslarında parmaklarımı gezdirdim.
"Lise sondayız Sandy lise bitince nolucak"
Yıldızlara bakmaya devam ederek
" Bilemiyorum ama seni bırakmaya niyetim yok Sam. Çünkü mükkemmel birisin."
Güldüm "Tabi ne demessin"
"Senin kadar futbol meraklısı , güzel vucüdlu ve sekste bu kadar iyi olan birini daha önce görmedim"
Evet haklıydı. Futbolda benim kadar fanatik bir kız yoktu. Seks meselesine gelirsek sanırım ondada iyiydim.
Seks ve Futbol . Benim hayatım.
Yattığım yerden kalktım. Üstümü giyindim
Sandy yatmaya devam etti. Yanına yattım.
Saate baktım birazdan kayan yıldız gösterisi başlıyordu.
Sandye baktım. Çoktan uyumuştu.
Yıldızları seyretmeye devam ediyordum.
Bir yıldız kaydı derken sürü halinde bir sürü yıldız kaymaya başladı. Bir yıldız çok yakınımızdan kaydı. Daha dikkatli baktım.
Yıldız gittikçe dahada yaklaşıyordu. Sandyi dürttüm.
"Sandy kalk hemen" Hızlıca kalktı.
"Sam noldu?"
Ona hemen pantolonunu firlattım ve yıldızı gösterdim.
"Yıldız üstümüze doğru geliyor"
Hemen pantolonunu giydi. Yıldız hızla üstümüze doğru geliyordu. Koşarak arabaya bindik. Sandy arabayı hızla çalıştırdı. Hizla ana yola çıktık. Yıldız hızla üstümüze doğru geliyordu derken birden arabanın önüne biri çıktı. Farlardan gördüğüm kadarıyla Alexin babasıydı.
Kekeleyerek "Alexin babası" dedim
Alexin babası , Jack Sreff , aynı zamanda Sandylerin eski koçlarıydıda.
"Ama o öleli çok olmuştu" dedi Sandy
ani bir fren yaptı ve tam önünde durduk.
Kanlar içindeydi ve kızgın bir şekilde bize bakıyordu. Sonra arabayı tek eliyle tuttu. Sonra yavaşça havaya kalkmaya başladı.
" Sandy " diye çığlık attım.
" Hemen in arabadan Sam" Torpido gözünden silahını çıkardı. Hemen arabadan atladım. Sandyde arkamdan.
Bay Jack arabayı bir top gibi fırlatıp attı. Araba ters bir sekilde durdu ve ateşler içinde yanmaya başladı.
" Seni adi orospu çocuğu. Seni ben yetiştirdim karşılığında ormanlık bir alanda dövürlerek öldürülmeyi haketmedim ben " Bay Jack gözlerini Sandyye kilitlemişti.
Korku dolu gözlerle bir Sandy birde Bay Jack'e bakıyordum. Ve hemen arkamızdada bir göktaşı , yani yıldız herneyse işte , vardı. Sandy silahını Bay Jack'e doğrulttu ve iki kez kurşun sıktı.
Ben büyük bir çığlık attım.
" Seni salak çocuk beni ikinci kez öldüremezsin" dedi Bay Jack Sandy doğrh yürüyerek
Sandy bir yumruk çaktı. Sandy yere düştü. Bana baktı ve
" Kaç " diye bağırdı. Ben önce orada kaldım. Bay Jack üstüme doğru yürümeye başladı. Sandy Bay Jack'in sırtına doğru atladı ve onu yere yatırıp üstüne çıktı.
"Ne duruyorsun Sam. Kaç!" ve o anda bacaklarım benden önce davranıp harekete geçmişti bile. Arkama bakmadan nereye gittiğimi bilmeden sadece koşuyordum. Sadec koşuyordum. Nefessiz kalana kadar. Sonra bir dala takılıp düştüm. Yerde yatıyordum.
Sonra bir ışık ve kavurucu bir sıcaklık. Tam üstüme doğru geldi. Ayağa bile kalkamadan. İlk burnumun kırıldığını hissettim. Kafamın içine balta sokulurmuş gibi oldu. Bacaklarım ve kollarım sanki bir buz katmanı gibi. Çatırt diye paramparça olduklarını duydum. Göğüs kafesim ciğerlerime bir bıçak gibi saplanmıştı. Ve sıcak . Tüm derim her tarafım cayır cayır yanıyordu. Çığlık atıyordum. Sadece çığlık. Ama acım o kadar büyükti ki. Sonra hiçbirşey . Karanlık.
Sadece karanlık içindeyim. Sanırım öldüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Meteor
FantasyHerşey bir yıldız kaymasıyla başladı . O yıldızın bir meteor olduğunu bilemezdim. Ve o meteorun bana çarpıcağınıda. Beni 6 ay bir uykuya hapsediceğinide . "Ben şimdi uyanığım ve pes etmeye hiç niyetim yok "