Siiii.....Cacky o lovi pe Lily fix in burta...Cucky trece peste ea si fuge acasa...CAND KATY VEDEA CA MAMA EI NU MAI VINE A PRIMIT UN TELEFON DE LA SPITAL ȘI SPERA SA NU FII IN SPITAL MAMA EI..
Raspunde:
-Alo... Își ținea o punga că sa nu vomite..
-Dumneavoastră sunteți Katy Moro???
-Da..
-Mama dumneavoastră e in spital...
-Cine??închide telul și fuge la spital...A ajuns la spital și mama era intr-o coma..
-Mama mama trezește te te rog..
-Imi pare rau sa va spun dar mama dumneavoastra e pe moarte.....-Nu am chef de glume domnule..
-Nu este o gluma credetima...
-Nu, nu, nu, nu, nuuuuuuu, nu se poate asa ceva...
-Imi pare rau condoleante...
-Multumesc..(pleaca din camera) Nici macar nu stiu ce sa intamplat.. Trebuie sa o sun pe Nina Tomson... Verisoara mea..
-Alo Nina...
-Alo ce e Katy..
-Vreau sa fac o inmormantare pentru mama... Este in coma si mi sa zis ca e pe moarte...
-Condoleante imediat fac la cimitir cel mai frumos si minunat sicriu... O rezervarev la biserica dar am nevoie de banii tai pentru inmormantare sti nu???
-DA NORMAL TI ADUC PROMIT DAR SE POATE DUPA INMORMANTARE?????
-De sigur doar esti vara mea nu??
-Bine ma suni cand e gata..
-Da sigur.. Ma suni daca ai nevoie de ceva bine..
-Da bine pupici vorbim...
-Pupici pa pa...
Era nesimtita ca mi-a cerut bani.. Ma duc la orfelinat sa imi iau copii..Si pe drum se intalneste cu Mason..
-Uitate la mine..
-C.. CE ... MULTUMESC MULT FOARTE MULT...
-Vrei sa ne impacam...
-Da normal multumesc ca mi-ai adus copii TE IUBESC.. Dar numai ca mama a muri....
-Condoleante... TI DUC ACASA SI MERGEM LA INMORMANTARE...
-Sa ni duci doar sunt ai nostri nu..
Pleaca sa ii duce acasa zambind.. El cheama o bona sa stea cu ei si o plateste cu 60 lei pe ora..Si o suna pe Nina sa ii zica ca plateste el pentru inmormantare costa 5.987 lei...