Hatunum-1

152 12 8
                                    

Mm: Bilal Sonses~İçimdeki Sen

Selin'den
Bugün Rize'ye gidiyordum. Çünkü babam üniversiteyi orada okumamı istiyordu. Babam benim ne istediğimi hiç sormadı. O istediği için Rize'ye gideceğim. O istediği için işletme okuyacağım. Bu benim hayatım ama hiç bir şeye kendim karar veremiyorum. Bir zaman sonra babamın beni sevmediğini düşünmeye başladım. Çünkü beni sevseydi benim düşüncelerime, benim fikirlerime önem verirdi. Abime karşı öyle değil. Abim kendi istemişti Rize de okumayı. Bölümünü de kendi istediği için mimarlık olarak seçmişti. Babamın benim kararlarına bu kadar karışması abimin onun istediği bölümü okumaması da olabilir, bilemiyorum. Abim benden bir yaş büyük. Geçen sene okulu için Rize'ye gitmişti. Bu sene de ben gidecektim. Nazlı-en yakın arkadaşım- da benimle birlikte Rize'ye gelecek. Benim için, beni yalnız bırakmamak için geldiğini söylese de ben abim için geldiğini biliyordum. Evet Nazlı abime aşık. Ama benim öküz abim onun farkında bile değil. Ben mi? Ben aşka inanmıyorum. Yani saçma. İnsan acı çekeceğini bile bile neden aşık olur hiç anlamam.

Neyse yarım saat sonra uçağımız kalkacak. Hava limanına doğru yola çıktık.

3 SAAT SONRA

Abim bizi almaya gelmişti. 1-2 gün onda kalıp sonra kendi evimize çıkacaktık. Rize bile olsa İstanbul'dan uzaklaşmak iyi gelmişti. Ama 4 yıl burada olma fikri beni mahfediyordu. Ben buraya alışabileceğimi düşünmüyorum. Ama burada kalmaya mecburum.

Abimin evine 15 dk da geldik. Rize de İstanbul da ki gibi trafik yoktu çünkü. Bugün dinlenecektik. Yarın da ev aramaya başlayacaktık. Abim zaten kendi evine yakın bir ev bulmuş bize, eğer bizde beğenirsek evi hemen orayı tutacağız. Sonraki gün de eşyaları ayarlayacaktık. Zaten haftaya okullar açılıyor. Nazlıyla aynı okuldayız ama o da abim gibi mimarlık okuyacak. Ben de eğer kendim seçebilseydim bölümümü konservatuar okumak istiyordum. Ama hayat işte. Babam asla böyle bir şeye izin vermezdi. Bir kere imasını yapmaya kalkıştığımda bile demediğini bırakmadı. Annem de babama ses çıkartmıyordu. Babama hak veriyordu."Babam tırnağını kazıya kazıya bu şirketi kurmuş, o öldükten sonra da şirket abim ve bana kalacakmış, abim onları dinlememiş bari ben dinleyecekmişim" vıy vıy vıy.

1 Hafta Sonra
Ev işlerini falan hallettik. Bugün okula gideceğiz. İlk gün olduğu için abim bizimle birlikte gidecek. Zaten aynı okuldayız. Nazlıyla birlikte hazırlandık.

 Nazlıyla birlikte hazırlandık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Selin

Selin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Hatunumm ~AlselHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin