YAKALANDIMM...

32 6 11
                                    

Suzy , Rüzgarla dans ederken bizim masa onları büyük bir merakla izliyordu.Rüzgarı , Steve ile kavgalarından tanıyordum.Onun dışında da basket oynarken.Steve ile kavgalarıda basket yüzünden oluyordu genelde.Bunların dışında orta halli bir ailede yaşadığını biliyordum,  kulaktan doğma konuşmalarla.

Steve sinirlenerek " Suzy kafayımı yedi Derin? O çocukla dans etmekte neyin nesi.Bilmiyor mu benim ona gıcık kaptığımı " diye sordu.Bende şaşkınlığımında etkisiyle " Biliyor tabide onun kararı , hem niye bu kadar büyüttün. Sadece bir dans " dedim.Aslında bende çok şaşırmıştım , Suzy ' nin , Rüzgarın onu dansa kaldırmasına müsaade etmesine.Şaşkınlığım Suzy' nin aylar sonra bir erkekle dans etmesineydi.

Yaklaşık beş ay önce sevgilisi tarafından terk edilip , ortada bırakılmıştı.O günden sonra etrafındaki erkeklere güvenemediğinden onlarla ikili ilişkilere girmekten kaçınmıştı.Ta ki bugüne kadar.

Steve ayağa kalkıp " Bizim etrafımızda dolanamayacağını bilmiyor mu bu çocuk.Gidip ona haddini bildireceğim " deyip atağa geçti.Onu ilk başta  ciddiye almasamda , daha sonra bundan pişman olmuştum.Steve ikisininde yanına gidip onları ayırdı.Ben hemen işler daha fazla kötüye gitmeden onların yanına gittim.

" Steve lütfen sakinleşir misin? Suzy sende istersen masaya geç " dedim büyük bir sağ duyulukla.Suzy , ben ve Steve masamıza doğru ilerlerken , Rüzgar " Suzy bakıcıların olduğunu bilmiyordum.Sen kendi kararlarını veremiyor musun? " diye laf attı bize.Arkamı dönüp " Rüzgar , bence bu gecelik fazla esme.Hasta olan sen olursun , bak önceden uyarıyorum seni " dedim kızgınlıkla.

Sanırım o benden değil , Steve' den atak bekliyordu.Steve' i , Suzy itekleyerek masaya götürmeye çalışıyordu ki , Rüzgar tekrardan laf attı ama bu sefer Steve ' e " Sana diyorum Steve , bakıcılığamı başladın.Buraya gelde sana haddini bildireyim " dedi.Steve arkasına doğru koşturarak " Buradayım karşında hadi haddimi bildir bana , bekliyorum " dedi.

Rüzgar , Steve ' in yüzüne önce bir yumruk salladı ama o isabetli olmayınca tekrardan atakta bulundu ve Steve' in dudağına doğru bir yumruk patlattı.Yumruğunda etkisiyle Steve' in dudağı patladı.Çevremizdekiler onları ayırmakla  değil , onları alkışlaşlamakla uğraşıyorlardı.Suzy yanımda ağlamakla meşgulken ben daha fazla bu olayı seyredemeyeceğim için onları ayırmak için kendimi onların ortasına attım.

" Yeter artık , bu gece güzel bir parti olmalıydı.Birbirinize vurarak bu partiyi daha güzel filan yapmıyorsunuz.Devam edeceksiniz dövüşe benide aranıza alın " dedim bağırarak.Onlarla dövüşmek falan istemiyordum tabikide sadece  bir kıza vurmak hoşlarına gitmeyeceği için kavgalarını sonlandırmak için söylemiştim bunu.

Steve kolumdan tutup beni ortalarından çıkarmak isteyip " Saçmalama Derin , çık aramızdan " dedi.
Rüzgarda " Kimden taraf olduğunu bilmiyor muyum sanıyorsun.Şu salak arkadaşını yanımdan uzaklaştırırsan  partini mahvetmeyeceğim daha fazla " dedi ve  yanından  hiç ayrılmayan o arkadaşınında müdahelesiyle  uzaklaştı.

" Steve sende artık bi dur ya.Gerçekten şu anda çok sıkıldım.Parti marti çekecek havam kalmadı sağ olun " deyip Suzy ' ide alıp arabama doğru gittim.

" Suzy , bizim eve gidiyoruz değil mi ?  Ve şunu söylemek istiyorum gerçekten  gittiğim en kötü partilerden biriydi , rezil olduk."

" Derin eve değilde şu adrese gidelim mi " dedi.Adres eski basketbol sahasının orasını gösteriyordu.İyi de orada ne işimiz olabilirdi ki?

" Burada ne işimiz  var Suzy?"dedim.Elindeki kağıdı tekrardan gösterip " Rüzgar dans ederken bunu elime sıkıştırdı biz partiye burada devam edicez.İstersen sende gel dedi " dedi.

SENDEN ÖNCE BENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin