Kendimi hırsızlık yapıyorda ev sahibine yakalanmış gibi kötü hissettim.Bana öfkeli öfkeli bakarak " Bravo sana , izlediklerin çok mu komik geldi.Hadi koş git anlat o aptal arkadaşlarına" dedi.Sanki bir ispiyoncuymuşum gibi itham etmişti beni.Gerçekten ilk defa kendimi bir paçavra gibi kötü hissediyordum şu an.
Susmak bilmeyen ben düzgün kelime bulmakta zorlanmıştım." Ben ispiyoncu filan değilim Rüzgar.Ayrıca bence komik bir durumda yok.Bak yüzüme gülüyor gibi bir halim mi var" dedim.
" O zaman burada ne işin var.Bizi dinlemek için gelmedin mi buraya sanki."
" Tabikide sizi dinlemek için filan gelmedim buraya.Suzy' i arıyordum eve dönmek için , sonra bi baktım burada konuşuyorsunuz.Karşınıza çıkacağım sırada sen özel bir şeylerden bahsettin.O yüzden bende konuşmanızı bölmek istemedim.Hepsi bu yani istemeyerek kulak misafiri oldum."
Kulağıma doğru yanaşarak " Sana varya zerre kadar inanmıyorum.İstersen bütün okula yay , benim Suzy' e duygularımı " dedi ve yanımdan ayrıldı.Ufffff fena halde beni gıcık etmişti.Öyle lafı koyarak benim yanımdan ayrılamazdı çünkü haksız yere beni suçlamıştı.Peşinden partinin olduğu alana doğru ilerledim , çıkardığım ayakkabıları tekrardan giyerek.
Kalabalığın içinde Rüzgar' ı arıyorken yanıma beni o sürekli rahatsız eden çocuk geldi.Kolumdan tutup beni köşeye çekmeye çalıştı.
" Napıyorsun sen ya Sam.Bırak şu kolumu , seni istemiyorum.Anlatamıyorum galiba sana" dedim." Beni biraz dinler misin Derin.Bana bir şans ver ya artık.Hadi fazla naz yapma."
" Sana naz filan yapmıyorum.Bırakkk artık beni" dedim.Beni bağırttımıştı artık.Laftan anlamıyordu bir türlü bir de üstelik o kadar sarhoştu ki bütün algıları sonuna kadar kapanmıştı bence.Ondan kurtulup , karşıda gördüğüm Rüzgar' ın yanına gidiyordum ki aniden beni sırtına alıp oradan uzaklaştırmaya başladı.
" Sen manyaksın gerçekten , beni yere indir yoksa seni mahvederim , aptal herif" dedimsede nafileydi.Beni yere indirmemekte kararlıydı.Sırtına vuruyordum beni indirmesi için.Beni arabasının olduğu yere getirip indirdiğinde ona okkalı bir tokat geçirdim.Birileri tarafından bazı şeylere zorlanmaktan nefret ederdim.Ki bu hiç kabul edemeyeceğim bir şeydi.
" Bunu yaptığına pişman edicem seni Sam."
" Arabaya biner misin Derin."
" Seninle hiç bir yere gelmiyorum.Bırak beni " deyince beni arabanın önüne yatırıp öpmeye kalkıştı. Bir yandan onu iteklemeye çalışıyor bir yandan da " Bana yardım edin , kimse yokmu ya " diye bağırmaya başladım.Gerçekten o kadar kuvvetliydi ki bir türlü onu üzerimden atamıyordum.
" Kalk üstümden , senden midem bulanıyor.Çek şu pis ellerini üzerinden" dediğim anda bir el onu üzerimden kaldırdı.O üzerimden kalkınca derin bir nefes alabildim.Onu kaldıran kişi şaşırtıcı bir şekilde Rüzgardı.O anki korkuyla onu farkedememiştim.Sam o kadar sinirlendi ki Rüzgar' ı sert bir şekilde itekledi.Rüzgar iteklendiği yerden hızla kalkıp Sam' i yere yatırdı ve yumruklamaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENDEN ÖNCE BEN
Teen FictionSöyledim, söyleyebildim sonunda... 'Seni Seviyorum' demekten aciz dudaklarım Mutlulukla tanıştı ilk defa.. Affet beni.. Çok geç oldu belki ama İlk kez ta kalbimde hissettim önemini İlk kez sana söyledim sevgimi.. Affet beni burada olmamalıydı...